Selamat Ulang Tahun Ke-10 @RAFZANTOMOMI!

Selamat Ulang Tahun Ke-10 @RAFZANTOMOMI!
Selamat Ulang Tahun Ke-10 @RAFZANTOMOMI!

Happy 10th Anniversary, @RAFZANTOMOMI ! | Assalamualaikum & Salam Sejahtera guys! Hai guys, MOMI disini. Alhamdulillah MOMI disini sihat, harap semuanya okay ya? Untuk entri ini, MOMI dengan bangga dan gembiranya nak bagitahu kepada anda semua yang Blog @RAFZANTOMOMI kini mencecah usia 10 tahun secara rasminya. Alhamdulillah, dalam masa 10 tahun aktif sebagai Blogger ini, MOMI banyak kongsikan entri-entri yang menarik untuk anda baca, termasuk hiburan, makanan dan minuman, mengenai blog, tips-tips dan banyak lagi.

Untuk mengekalkan 10 tahun dalam dunia blogging, bukannya mudah. Ada kalanya MOMI sangat aktif kemaskini blog dan ada masanya MOMI tak kemaskini langsung atas sebab sebab tertentu. Apabila Adsense sudah mula muncul di blog, MOMI rasa lebih semangat nak kemaskini blog. Sekarang lebih bersemangat nak berblogging sebab macam-macam artikel yang MOMI boleh kongsikan kepada para pembaca. 

Untuk kali ke-10 ini, MOMI nak ucap berbanyak terima kasih kepada keluarga, kawan-kawan dan kenalan yang sentiasa menyokong apa yang MOMI buat selama ini. Terima kasih juga tidak dilupakan buat rakan-rakan Blogger yang sentiasa membantu dan memberi sokongan kepada MOMI dalam dunia blog ini. Serius, MOMI masih lagi bersemangat untuk kemaskini blog sehingga kini sebab dorongan rakan-rakan seperjuangan. Paling penting, MOMI akan terus berblogging, terus 'renew' domain dan kongsi info untuk para pembaca Blog Momi. Sokongan anda semua amatlah saya hargai. Sayang semua! 

xoxo,
Momi
8.6.2022


Post a Comment

0 Comments