Peminat Tegar Pizza Kena Tengok Ni!


Assalamualaikum & Salam sejahtera gais. Sebab apa saya cakap peminat pizza kena tengok, sebab Momi nak cerita ada sebuah restoran menghidangkan Pizza lebih besar dari pizza yang ada. Pada mulanya tak percaya tapi bila dah tengok, terbeliak mata tengok pizza tu. hehe. Dekat mana tu? 


Pizza tersebut boleh didapati di Vivo American Pizza & Panini sahaja! Untuk pengetahuan korang, pizza di restoran ini menghidangkan restoran 2 kali ganda lebih besar dari pizza lain (33% lebih besar dari yang lain). Asalnya pizza Vivo ini berasal dari Amerika yang merupakan resepi rahsia dari keluarga Horrigan. 


Setakat ini Vivo American Pizza & Panini ada lebih 16 cawangan di seluruh Malaysia dan terbaru, akan dibuka pada 10 Mac 2016 (Khamis) di Aeon Shah Alam.  Mulai 10 Mac - 13 Mac 2016, kalau korang datang makan dekat Vivo Pizza . korang boleh dapat air PERCUMA minuman Mango Delight (seperti gambar dibawah) yang sangat lazat-lazat manja ni. Macam mana nak dapat ? haaa.. korang cuma perlu tunjuk blogpost ini. Mudah kan? Jangan lupa cuba okay. Kalau dapat jangan lupa tag dekat Instagram :)


Menariknya, bukan sahaja pizza yang Momi dapat cuba, malah dapat juga cuba hidangan lain daripada Vivo American Pizza & Panini. Momi sendiri pon tak kuad ya tengok makanan yang dihidangkan hehe. Jom intai-intai apa hidangan itu : 


Around The World Pizza 
Harga : RM36.90
- Serius paling besar sekali okay. Ni makan satu-dua slice pon dah kenyang ni gais. haha


Tropical BBQ Chicken Chop
Harga : RM23.50
- My favouriteee kat Vivo Pizza ni, next time datang nak order yang ni lagi hehe. 


Panini Crispy Chicken with Fries
Harga : RM17.50
- Daging dia sangat lembut. Must try!


Creamy Mushroom Pasta
Harga : RM17.90
- Jarang makan pasta tapi yang ni rasa sekali terus suka. Lagi-lagi dok kunyah 'mushroom' dia. sedap :D


Cream Of Mushroom Soup
Harga : RM6.50
- Ada cendawan shitake dalam tu. Pon sedap jugak! :D


Sweet & Cheezy Snack Pizza
Harga : RM11.50
- rasa manisnya dan rasa keju buat ia jadi sedap. Menari-nari masa makan. hehe


Baked Fish Pasta
Harga : RM36.90
- Ini pon korang kena cuba, isi ikan dia memang terasa. :D

Haaa macam manaa? Terliur tak. Tapi serius tak tipu, chicken chop tu memang sedap, rasa nak tambah tapi malu-malu ayam pula hehe. Jangan lupa ajak satu keluarga, kawan-kawan datang makan sini sebab harga berpatutan. Dan yang paling penting sekali, Vivo American Pizza & Panini dijamin HALAL. Tak perlu ragu-ragu sayang lagi tau hehe. Semua harga termasuk 6% GST. Selamat mencuba pizza yang besar lagi sedap ni. hehe. Terima kasih kepada Vivo American Pizza & Panini kerana memberi kami cuba hidangan yang lazat ni dan tak lupa juga buat Kak Iena yang ajak kite hehe.


Untuk maklumat lanjut, korang boleh check dekat sini ;
Website : www.vivopizza.com
Facebook : Vivo Pizza
Instagram : @myvivopizza
Email : wecare@vivopizza.com

Kedai Pizza Besar Malaysia | Tempat Makan Best Di Time Square | Kedai Makan Best Di Time Square | Restoran Pizza Di Time Square 

Post a Comment

4 Comments

Bahrain said…
pernah makan vivo kat aeon melaka. Makanan semestinya sedap dan harga boleh tahan mahalnya.
Dillaleez said…
Sedapnya... Nanti kita pergi...
Rafzan Tomomi said…
ye kee? hehe. sedap dan berbaloi :)