Bila Julai Tiba...


Assalamualaikum & Salam Sejahtera gais. Korang semua apa khabar? Harap semuanya sihat selalu dan berpuasa penuh! Hari ini dah masuk Ramadan ke-15, jadi kita dah berada ditengah-tengah bulan puasa. Pantasnya masa berlalu kan? Haa.. Alhamdulillah puasa saya penuh setakat ini. hehe Kita pon dah masuk bulan Julai, diharapkan bulan ni lebih baik dari sebelumnya. InsyaAllah :)



Kalau korang perasan, sesuatu telah berlaku pada blog saya. Hah? Apa terjadi? Actually semalam ada terusik tah coding apa tah, tetiba datang idea nak ubah sedikit layout blog ni. Jika sebelum ini page button berada dibawah header tapi sekarang dia ada dekat atas dah. hihi Saya rasa suka pulak dengan design ni, simple dan tak serabut. hihi. Saya harap korang pon suka sama ya. haha btw nak buat sedikit pengumuman, saya tengah memikirkan untuk buat Segmen Bloglist untuk kali ke-2! Yeayyy.. *bunga api meletop* Tarikh segmen akan diumumkan bila saya dah bersedia okay. Stay tuned! ;)

Akim & The Majistret - Potret

Post a Comment

8 Comments

PCL said…
salam singgah dari blog pcl www.nazlee.com
Dunia Zumal said…
Wah Rafzan nak buat segmen bloglist yer, nak join ^-^
Rafzan Tomomi said…
terima kasih :)
Unknown said…
Cepatkan masa berlalu . Selamat berpuasa juga .. Semoga kite berjaya menempuhnya dgn jayanya in shaa Allah .. Btw suke tengok blog ni , Kemas bangat sih .. Hehe :D

http://syamsiddhuha.blogspot.com/
Unknown said…
GA kedua....?? waahhh... bagus tu..
boleh la join skali... :)


Salam.. haii.. Dramatic Uniq datang blogwalking kat sini. Exchange Feed Group ada menganjurkan GIVEAWAY MEGA RAYA Dengan hadiah bernilai RM 3100.00 Jemput join tau. Boleh buat duit raya. Terima Kasih.. :)
Rafzan Tomomi said…
yeayy terima kasih sebab nak join, nanti saya umumkan eh. tak lama lagi tu hahaha :D
Rafzan Tomomi said…
yuppp.. sangat cepattt hehehe.. terima kasihhh :D
Rafzan Tomomi said…
yesss.. terima kasih ya :D