BUKA PUASA #2 - THE DAHLIA'S ✿ 26.07.2013


Sebelum tu sila like page saya dulu. hahaa (Klik Sini)

Assalamualaikum & Salam Sejahtera. Salam Ramadan untuk semua. Hari ni dah masuk hari ke-17. Cepatkan? Means 13 atau 14 hari lagi nak menyambut hari raya Aidilfitri. Kad raya untuk blog dalam proses buat. 7 atau 6 hari sebelum raya dah boleh publish! hehe Nak cerita. Kelmarin, saya bersama student praktikal berbuka puasa bersama dekat The Chicken Rice Shop, Mid Valley. Saya diapit oleh 11 orang wanita. Memang semua orang pandang lah kan? But, Do I care? hahaha 


Pukul 5.15 bergerak dari office ke Mid Valley. Saya bersama Asma, Bella, Nad, Pae dan Tira dan yang lain (Nad, Mira, Teha, Ekin, Eqah, Ain) naik kereta. Mula-mula je depan RTM tu jalan dah jam. Bas konfem la lambat. hahah Pastu bas pon sampai la dalam pukul 5.45, dan masih tersangkut dalam jem. Rupanya ada kereta rosak kat depan. Bila dah lepas tu, kene hadap Jem kat Bangsar. hahah dalam 6.15 petang baru sampai Bus Stop Bangsar, nak tunggu bas shuttle kuning ke Mid. Akhirnya kami sampai dalam 6.50 depan The Chicken Rice Shop. Kami  terus masuk je dalam kedai tu, dan duduk. Kami dok borak-borak macam-macam. Selalu dalam office susah nak borak, ni boleh la berborak panjang sikitkan. hehehe Anyway, thanks korang sebab sudi keluar dengan dengan I, kalau ada masa kita keluar lagi macam ni okey. hehe. Macam biasa mesti ada gambar. Jom tengok : 

me with Bella & As.

Nad Johor dan Tira.

Pae

Eqa dan Ekin.

with Teha. Special pose dari Nad Johor. ahaha

saya dan makanan. haha

weee... :D

1.2.3.. pose!

Pae dan mee Kari

Tunggu bass -.-"

nasi ayamm!

Sebelum berlepas.

 Kami pandang kamera lain okey?

tak tahu kenapa happy sangat? hahaa

Sebelum kami bertolak. hahaha

pose dulu. haha

 Tira & Pae happy sangat. Disaksikan oleh Nadya.

hidangan dah sampaii!!

me & Eqa sangat excited nak berbuka. dan Pae cuba menyelit ahaha

Pae & Tira. Tunggu Bas

Gambar sebelum bertolak sebenarnya hahaha

Mee Kari order by Nadya Johor.

saya dan bella.

saya dan teha lagi.

Nyumm.. nyumm... :3


Sebelum pulang #1


Sebelum Pulang #2

Sampai disini dulu entri kali ini. Terima kasih sekali lagi untuk diorang. Korang memang the best! hehe Okeylah jumpa dia entri seterusnya. Assalamualaikum & Bye Bye :)

Post a Comment

0 Comments