KAD RAYA

KAD RAYA 2012

Assalamualaikum dan salam sejahtera untuk semua followers & readers. Hari ni dah masuk 21 Ramadhan. Amacam puasa korang? penuh ke tidak? hehe. Konfem penuh kan. :) Sempena beberapa hari lagi nak raya ni, saya ade design kad raya saya sendiri. Mintak maaf kalau ada nampak macam bukan kad raya. Sebab ini style design yang saya suka hahaha.. *gomennasai~~*. Klik gambar tu untuk tengok dalam versi besar. hee. Kalau tak nampak jugak, meh saya keluarkan isi-isi ucapan dalam kad itu. :)

Saya dengan ikhlas hati ingin mengucapkan "Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin", kepada keluarga tercinta, kawan-kawan saya dari bangku sekolah sehingga ke kolej, rakan sekerja, kenalan dari Facebook & Twitter dan followers / readers blog. Saya nak mintak maaf kalau :  
- saya terlalu comel. :3
- saya ada sakitkan hati kamu.
- saya ada terlepas cakap.
- saya selalu susahkan kamu.
- 0 - 0 okey! :D 
Ikhlas dari,
Rafzan Tomomi. 
10.08.2012

haaa... dah baca? hee Raya kali ini tanya kawan-kawan kat Ipoh. Selalu lepas raya mesti bawak kuih raya masing-masing, cerita pengalaman raya diorang. sekarang, susah sikit sebab mereka semua di perantauan. Ahh rindulah :) dan saya rindu nak pergi rumah terbuka kawan-kawan sekolah hee. Dah lama rasenye tak jumpa diorang kan? Harap-harap tahun ni dapat lah ye. hee :) Okeylah sampai disini saja dahulu . Kita jumpa di entri seterusnya okey. Assalamualaikum & Bye bye. :)

sebelum "close" jom layan lagu-lagu ni, haaa lagu raya pulak ye. dari pelbagai artis Malaysia. Enjoy *nak menari sikit pon boleh~~ hehe*


"Aidilfitri di Alaf Baru" - Siti Nurhaliza, Noraniza Idris, Liza Hanim, New Boyz & Anis Suraya

"Nikmat Hari Raya" - Siti Nurhaliza, Noraniza Idris, New Boyz & Aqasha.

"Warna Warni Aidilfitri" -  Artis Sony BMG

"Keindahan Aidilfitri" - Siti Nordiana, Syura, Elyana, Spin, Budak Kacamata, & Grand

Post a Comment

1 Comments

Awie Omar said…
Salam Ramadhan dari : awieomar.blogspot yang baru follow sini. Nak tak join game top "BLOGGER" musim 3 ? segala yang berkaitan pasal game ni boleh tinjau kat blog. musim 1 & 2.
Senang je caranya nak sertai game tu. Follow blog "Awie Omar" (bagi yang belum, harap sudi la follow ye) dan komen di mana mana entri dengan menyatakan
"SAYA SANGAT MAHU SERTAI BLOGGER 3 : BATTLE ROYALE"
Johan akan mendapat mendapat ganjaran wang tunai :)