Showing posts with label Throwback. Show all posts
Showing posts with label Throwback. Show all posts
  • #CampakBelakang : 10 years ago...

    Assalamualaikum & Salam Sejahtera gais. Hari ini seharian mengemas rumah, tapi gigih jugak nak menaip untuk entri ni. Semalam Abang...

    READ MORE
  • , , , ,

    Welcome to my life!

    Assalamualaikum & Salam Sejahtera gais. Ape khabar semua? Harap semua sihat selalu, jangan lupa senyum sikit! hehe Hari ni hari J...

    READ MORE
  • , , , , , , , , , , ,

    200TH SPECIAL : BEST MOMENTS

    Assalamualaikum & Salam Sejahtera. Apa khabar? Harap semuanya sihat-sihat belaka, sekarang nampak macam jerebu datang jenguk kita...

    READ MORE
  • , ,

    RANDOM AWESOME #22 : Graduation

    Itulah waktunya Hasil penat lelah selama 3 tahun menghasilkan segulung diploma Aku bersyukur kerana berjaya tamat dengan jayanya ...

    READ MORE
  • , , , , ,

    THROWBACK SPECIAL : ZAMAN SEKOLAH

    Assalamualaikum & Salam Sejahtera kepada pembaca-pembaca sekalian. Hari ini Jumaat (28 Mac 2014) harap korang semua sihat selalu....

    READ MORE
  • , ,

    #THROWBACK

    Assalamualaikum & Salam Sejahtera kepada korang yang sedang membaca. Apa khabar? Hari ini dah masuk hari ke-6 kita berpuasa kan? ...

    READ MORE