Terima Kasih 8 Juta View!

Terima Kasih 8 Juta View!
Terima Kasih 8 Juta View! 

Terima Kasih 8 Juta View! | Assalamualaikum dan Salam Sejahtera guys! First nak cakap terima kasih semua sebab ini pertama kali dalam sejarah blog MOMI, dapat another 1 juta view dalam masa 6 bulan. 6 bulan guyss?! Serius masih tak percaya ni haha! Lepas raya, mood nak blogging memang kelaut tetapi MOMI masih kekal kemaskini setiap bulan, walaupun hanya sekadar lirik, review filem atau review makanan. Sedar tak sedar juga, sudah lebih 2000+ artikel yang sudah MOMI terbitkan.

Walaupun 6 bulan berlalu entri "Terima Kasih 7 Juta View", masih ada lagi orang pertikai "orang baca blog lagi ke?" atau "blog masih releven ke?". Ni nak bagitahu, blog masih lagi releven dan masih menjadi pilihan jenama-jenama terkemuka di Malaysia. Jadi sila percaya, ia masih mencari pilihan orang ramai untuk "google" tempat makan atau lirik lagu kegemaran mereka.

Alhamdulillah, MOMI seronok sangat tengok angka 7 sudah menjadi 8 juta tahun ini. Rasa sangat berbaloi curi-curi masa nak update blog walaupun sibuk dengan konten media sosial kan? hehe. Sebagai bukti dan kenangan, MOMI letakkan 'screenshot' sempena 8 juta view ini dalam entri ini.

Terima Kasih 8 Juta View!
Terima Kasih 8 Juta View! 

Terima Kasih 8 Juta View!
Terima Kasih 8 Juta View! 

Untuk kali keduanya tahun ini, MOMI nak ucap Terima kasih yang tidak terhingga kepada pembaca yang masuk ke dalam blog Momi secara langsung atau tidak langsung. Alhamdulillah. Terima kasih juga buat keluarga dan rakan-rakan yang tak berhenti bagi sokongan MOMI berblogging dari segi nasihat, tunjuk ajar dan doa mereka. Sayang semua orang tau! Teruskan support MOMI okay, korang cari la makanan ke lirik lagu ke, pastikan masuk dalam blog MOMI okay! hahaa (gurau). MOMI sedang cuba hasilkan entri yang best-best untuk anda pada masa akan datang dan terus aktif hari-hari kemaskini blog ini. Tanpa korang semua, siapalah MOMI disini hehe. Loveee!

xoxo,
Rafzan Tomomi



Post a Comment

0 Comments