Terima Kasih 7 Juta View!

Terima Kasih 7 Juta View! Rafzan Tomomi
Terima Kasih 7 Juta View!

Terima Kasih 7 Juta View! | Assalamualaikum dan Salam Sejahtera guys! Sedar tak sedar sudah masuk tahun ke-11 MOMI aktif dalam dunia Blogger. Mula-mula buat blog dulu hanya suka-suka dan sekarang ia sudah jadi sebahagian dari pendaaptan MOMI. Walaupun orang selalu kata "orang baca blog lagi ke?"  atau "blog masih releven ke?", bagi MOMI blog masih lagi releven dan masih menjadi pilihan jenama-jenama terkemuka di Malaysia.

Hadiah sempena Ulangtahun ke-11 MOMI dalam dunia blogging ini, kini Blog Momi telah di-view lebih 7 juta pada hari ini (20 April 2023)! Alhamdulillah, serius seronok sangat tengok angka 7 juta ini. Sebelum ini MOMI pernah update dapat 6 Juta view pada Januari 2022. Tak sia sia berhempas pulas mengemaskini blog hampir setiap hari untuk dapat pembaca sehingga 7 juta ini. MOMI letakkan 'screenshot' sempena 7 juta view ini sebagai kenangan.

Terima Kasih 7 Juta View! Rafzan Tomomi
Terima Kasih 7 Juta View!

Terima Kasih 7 Juta View! Rafzan Tomomi
Terima Kasih 7 Juta View!

Ucapan Terima kasih yang tidak terhingga kepada pembaca yang masuk ke dalam blog Momi secara langsung atau tidak langsung. Alhamduillah, tak lama lagi Blog MOMI akan mencecah usia 11 tahun pada Jun nanti.  Alhamdulillah. Terima kasih juga buat keluarga dan rakan-rakan yang tak berhenti bagi sokongan MOMI berblogging dari segi nasihat, tunjuk ajar dan doa. Sayang korang semua! Teruskan support MOMI okay. Momi cuba hasilkan entri yang best-best untuk anda pada masa akan datang. Tanpa anda, siapalah MOMI disini hehe. Loveee!

xoxo,
Rafzan Tomomi


Post a Comment

0 Comments