Movie Review - PAN

Movie Review - PAN

Assalamualaikum & Salam Sejahtera gais. Kali ni nak review filem pengembaraan fantasi, "PAN". Ingatkan tak sempat tengok filem ni, tapi nasib baik sempat tengok haha. Semua orang tahu tentang 'Peter Pan' tapi tak tahu apa kisah sebelumnya. "Every Legend Has A Beginning" katanya. Filem ni akan bawak korang bagaimana kewujudan Peter Pan tu. Best tak filem ni? Jom baca review selanjutnya :) :: Jangan Sambung Baca Sebab Ada Spoiler :P ::


Download PAN 2015 (sumber : YouTube)

Info Filem
Tajuk : Pan
Bahasa: Inggeris
Klasifikasi: P13
Tarikh Tayangan: 8 Oktober 2015
Genre: Fantasi
Durasi: 1 Jam 52 Minit
Pelakon: Hugh Jackman, Garrett Hedlund, Levi Miller, Rooney Mara, Amanda Seyfried
Pengarah: Joe Wright
Format: 2D, 3D, 2D ATMOS, 2D ATMOS D-BOX

(sumber : google)

Sinopsis
Filem "PAN" mengisahkan tentang seorang anak yatim bernama Peter diculik oleh sekumpulan lanun dan mendapati dirinya kini berada di alam fantasi dan magik, Neverland. Di sana, dia hidup dalam dunianya yang gembira dan bahaya dan akhirnya telah menemui identiti dirinya yang sebenar dan menjadi seorang hero yang bernama Peter Pan. (Sumber)

Poster PAN 2015 (sumber : google)

Review**
Jalan cerita yang agak menarik dan tak complicated sangat , cuma ada beberapa adengan yang boleh buat korang rasa mengantuk. Suka dengan watak Peter yang bersemangat dan sentiasa ingin tahu dan watak James Hook yang kelakar dan sangat membantu buat filem tu tak bosan untuk ditonton. Saya suka masa dekat kawasan pari-pari tu, memang colorful dan hidup. Set diorang memang awesome. Nak tengok masih sempat lagi tu. Filem ni sesuai untuk kanak-kanak dan orang dewasa. Overall, menarik, penuh magis dan I love it! :)

**Review ini adalah pendapat saya sendiri. Jika korang ada review sendiri, boleh share kat ruangan komen. Sharing is caring :)

Rate
Dengan ini saya memberi 4 / 5 bintang.

PAN 2015 Download |  PAN  2015 Subtitle | PAN  2015 Synopsis | PAN  2015 Review | Poster PAN  2015  | PAN  2015 Torrent | PAN  2015 Review Malay | Review filem PAN 2015

Post a Comment

0 Comments