#CampakBelakang : 10 years ago...

23:23:00 Rafzan Tomomi 10 Comments


Assalamualaikum & Salam Sejahtera gais. Hari ini seharian mengemas rumah, tapi gigih jugak nak menaip untuk entri ni. Semalam Abang saya ada upload gambar yang dah lama carik sebenarnya dan akhirnya ada dekat dia! hahaha Lalu dia tag dekat Facebook . Ini sangat kejam ! haha Inilah rupa saya dan Amy pada tahun 2005 (kalau tak silap). Dah 10 tahun berlalu gambar ni woi. Kalau korang nak tahu, saya memang suka pakai baju sebesar alam semesta orangnya sampailah sekarang. Kalau pakai baju ketat sikit mulalah tak rasa selesa. Dulu memang gigih pakai cermin mata dari tingkatan 2 sampai la tingkatan 5. Lepas tu zaman belajar pakai time dalam kelas je. Laa ni, memang tak pakai dah, tak sanggup usung cermin mata. pelik betul -.-. Masa ni pon orang cakap saya gemuk gila! tapi jika dia dapat saksikan di masa hadapan, pasti lebih menakutkan. hahaha


p/s : Rasa macam best pulak 'campak belakang' kan? Tunggulah campak belakang seterusnya. Kalau rajin.... krik-krik-krik. ;D

Wakatte Iru no ni Gomen ne by Country Girls

10 comments:

  1. Replies
    1. sangat lain kan. sekarang dah terlalu besar saiznya hahah :p

      Delete
    2. Sekarang bertambah hensem sebenarnya Zumal maksudkan...

      Delete
  2. Replies
    1. terima kasih kakak tiri cinderella.
      kirim salam Cinderella ya haha

      Delete
  3. Dulu lain sekarang lain tapi iras masih ada...:)

    ReplyDelete