RANDOM AWESOME #23 : May has come

09:25:00 Rafzan Tomomi 0 Comments



Assalamualaikum & Salam Sejahtera. Dah seminggu tak update blog ni. haa.. Sedang busy dengan aktiviti harian. Hari ni pulak cuti kan. Hari ni 1 Mei 2014 , tau tak hari ni hari apa? Hari ni Hari Pekerja! yeayyy Selamat Hari Pekerja kepada diri sendiri dan pekerja-pekerja di Malaysia! hehe Yang sedang bercuti, Selamat bercuti, yang sedang bekerja, Selamat Bekerja :)


Tak banyak sangat aktiviti bulan lepas. Hanya balik kampung sekejap je. heee Bulan April ni banyak jugak aktiviti, InsyaAllah :) Haa.. Kalau korang perasan tema blog ni masih tak berubah untuk April, atas permintaan ramai yang suka tema ni, so saya kekal kan la. haha Bulan Mei tema blog bakal berubah. Tema apa? kene tunggu. hehe ^___^ Okeylah sampai disini dulu entri kali ni. Hari ni nak menyinggah ke pesta buku. hehe Jumpa lagi dientri seterusnya. Assalamualaikum & Bye Bye ^___^

S/mileage - Mystery Night

S/mileage - Eighteen Emotion

0 comments: