PUASA MINGGU #1

08:00:00 Rafzan Tomomi 15 Comments


Assalamualaikum & Salam Sejahtera. Salam Ramadan bagi sesiapa yang sedang berpuasa. Alhamdulillah dah masuk hari ke-8 kita dalam bulan Ramadan. Puasa setakat ni penuh tak? InsyaAllah mesti penuh lah! hehe Alhamdulillah saya masih lagi berpuasa penuh setakat ni. Masa berbuka kali ini tak macam tahun-tahun lepas, beli yang mana perlu je untuk makan. Alhamdulillah dapat berbuka dengan 1 family penuh hari Ahad lepas. memang riuh! hhehehe Biasalah minggu pertama, muka kepenatan memang tak boleh lari. Harap minggu ini lebih best dan seronok! yeayy Okeylah sampai disini dulu entri kali ini. Jumpa dientri seterusnya. Assalamualaikum & bye bye :)

Hello! Pro Kenshuusei - Ten Made Nobore!


15 comments:

  1. lawat BLOG saya untuk rahsia tidur lena

    ReplyDelete
  2. wah . bestnye berbuka ramai2 . mesti meriah kan . ape kuih fevret rafzan ?

    ReplyDelete
  3. kan kan Anonymous. haah. mestilah meriah. kuih feveret saya adalah Seri muka :D

    ReplyDelete
  4. ouh seri muka . nanti cuba rafzan makan kuih seri mersing . enak jugak

    ReplyDelete
  5. okey. baiklah. btw, anda siapa?

    ReplyDelete
  6. seronoknya berbuka bersama keluarga...

    ReplyDelete
  7. gambar makanan xde ke? Nak tau beli apaaaa... hehehe :p :p

    ReplyDelete
  8. Allya : mana boleh? bulan puasa. hahaha :D

    ReplyDelete
  9. insyaAllah,kalau tiada halangan memang nawaitu tu nak puasa penuh.mana boleh tinggal2 ea.hehe.. tinggal kena qada' ler jawabnyerr..

    ReplyDelete
  10. video kpop yang epic hehe

    Cool Gila Siot - Diorama Perang Dunia Kedua Menggunakan LEGO (17 Gambar)

    Read more: http://gilasiot.blogspot.com/2013/07/cool-gila-siot-diorama-perang-dunia.html#ixzz2ZSgmxQcD
    Supports http://gilasiot.blogspot.com untuk lebih banyak artikel yang Betul Betul Siot!
    Follow us: @yuyuzaza on Twitter | MingHuiRaingerzAwesomeCollections on Facebook

    ReplyDelete
  11. done follow....singgah sini jugak ehh..:)
    http://nadzirahamkar.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. terima kasihh :) done follow u back :D

    ReplyDelete