Drama Bersiri Dia Bukan Bidadari TV1

Drama Bersiri Dia Bukan Bidadari TV1
Drama Bersiri Dia Bukan Bidadari TV1

Tonton Episod Penuh Dia Bukan Bidadari (2022) TV1 Assalamualaikum & Salam Sejahtera guys! TV1 kini menayangkan sebuah drama bersiri 26 episod bermula 1 Ogos 2022 lalu, iaitu 'Dia Bukan Bidadari'. Drama bersiri adaptasi dari novel ini diarahkan oleh Idora Abdul Rahman dan membariskan pelakon hebat seperti Mona Allen, Keith Foo, Fadlan Hazim, Silfeny Osman, Julia Farhana, Jasmin Hamid, Kartina Aziz, Aleza Shadan, Zulkifli Ismail, Aleeza Kasim, Rafe Sumantri, Fadilah Mansor, Dayang Areeda, Ikhwan Khairudin, Mustaqim Bahadon, Abil Qamaruzaman, Maymay, Natasha Hamzah, Alex Afian, Sanjna Suri dan Ummar Dzariff.

Sinopsis Dia Bukan Bidadari
Mengisahkan tentang Nur Jannah iaitu seorang gadis yang berasal dari kampung dan hidup susah pada awalnya. Di kampung dia hanya tinggal bersama abah dan emak tirinya sahaja.Disebabkan itu, dia bercita-cita untuk berkahwin dengan lelaki kaya supaya hidupnya selepas ini tidak lagi seperti dahulu. Selepas tamat pengajian, Nur Jannah berhijrah ke bandar dan berkawan dengan lelaki-lelaki kaya untuk dipilih menjadi suami. Akhirnya Nur Jannah jatuh hati kepada Syed Mikhael Azrai. Tetapi muncul pula seorang lelaki lain iaitu Fareez yang telah membuatkan hidup Nur Jannah jadi huru-hara dek kerana mulut Fareez yang dianggapnya puaka. Siapakah yang akhirnya dapat mengambil hati Nur Jannah untuk dijadikan seri dalam hidupnya? . (Sumber: darihatimissmulan)

Senarai Episod Penuh Dia Bukan Bidadari 2022

Episod 1 Dia Bukan Bidadari
Episod 2 Dia Bukan Bidadari
Episod 3 Dia Bukan Bidadari
Episod 4 Dia Bukan Bidadari
Episod 5 Dia Bukan Bidadari
Episod 6 Dia Bukan Bidadari
Episod 7 Dia Bukan Bidadari
Episod 8 Dia Bukan Bidadari
Episod 9 Dia Bukan Bidadari
Episod 10 Dia Bukan Bidadari
Episod 11 Dia Bukan Bidadari
Episod 12 Dia Bukan Bidadari
Episod 13 Dia Bukan Bidadari
Episod 14 Dia Bukan Bidadari
Episod 15 Dia Bukan Bidadari
Episod 16 Dia Bukan Bidadari
Episod 17 Dia Bukan Bidadari
Episod 18 Dia Bukan Bidadari
Episod 19 Dia Bukan Bidadari
Episod 20 Dia Bukan Bidadari
Episod 21 Dia Bukan Bidadari
Episod 22 Dia Bukan Bidadari
Episod 23 Dia Bukan Bidadari
Episod 24 Dia Bukan Bidadari
Episod 25 Dia Bukan Bidadari
Episod 26 Dia Bukan Bidadari

Dia Bukan Bidadari (2022) bersiaran pada setiap Isnin hingga Khamis, pukul 6:00 Petang di TV1 dalam slot Widuri bermula 1 Ogos 2022. Kalau anda terlepas episod kat TV, anda boleh tengok dekat RTMKlik atau download aplikasi RTMKlik, cari button RTMKlik, mesti ada! Momi akan update link bila sudah sedia ya. Enjoys guys!


Post a Comment

0 Comments