Tonton Episod Penuh Cinta Yang Pulang (2021) TV2

Tonton Episod Penuh Cinta Yang Pulang (2021) TV2

Tonton Episod Penuh Cinta Yang Pulang (2021) TV2 Assalamualaikum & Salam Sejahtera guys! Drama bersiri terbaru di TV2 'Cinta Yang Pulang' diarahkan Bade Hj Azmi oleh dan dibintangi oleh Izzue Islam, Ummi Nazeera, Azwan Kombos, Jasmine Suraya, Melanie Tan, Zalfa Zin, Shah Iskandar, Fizz Fairuz, Amar Asyraf, Areef Amran, Scha Elinnea, Farhan Asri, Kuna Muzani, Raja Azmi, Rahim Omar, Azhar Amir dan Nur Dhia Irdina. Drama bersiri ini  merupakan drama adaptasi novel dengan nama yang sama karya Wawa Akil.

Sinopsis Cinta Yang Pulang (2021)
Kisahnya berlatarkan tentang watak utamanya, Adina Insyirah yang pernah disakiti oleh pemuda bernama Noah Imran. Kemuncaknya Noah telah menuduh Dina menyebarkan gambar tidak senonoh kekasihnya, Thia. Tanpa menyiasat kebenaran di sebalik berita yang tersebar, Noah telah menghamburkan kata-kata makian dan hinaan yang benar-benar telah mencemarkan maruah diri Dina.

Selepas perisiwa itu Dina telah berhijrah ke Australia. Selepas sahaja pemergian Dina, terbongkar kisah sebenar bahawa penyebaran gambar sebenar bahawa ianya bukan dilakukan oleh Dina. Noah menyimpan rasa kesal yang tidak berkesudahan kerana tindakan tidak berasasnya kepada gadis itu. Selama 12 tahun dia menunggu ruang kemaafan di hati Dina untuk dirinya.

Setelah 12 tahun juga Dina sekeluarga telah kembali ke tanah air. Pertemuannya dengan Dina membuka lembaran baru untuk Noah kerana dia mula jatuh cinta pada gadis tersebut. Tetapi sebaliknya berbeza dengan penerimaan Dina. Apa yang ada dalam dirinya hanyalah rasa dendam dan benci terhadap lelaki yang sanggup menghinanya satu ketika dulu. 

Namun perancangan ibu-ibu memang hebat. Dina terpaksa menjadi PA Noah, membuka peluang Noah untuk memikat hati Dina. Lalu apakah kesudahannya? (sumber: myinfotaip)

Tonton Episod Penuh Cinta Yang Pulang (2021) TV2

Cinta Yang Pulang (2021) bersiaran pada setiap Khamis hingga Sabtu, pukul 8:00 malam di TV2 bermula 4 September 2021. Kalau anda terlepas episod kat TV, anda boleh tengok dekat RTMKlik atau download aplikasi RTMKlik, cari button RTMKlik, mesti ada! Momi akan update link bila sudah sedia ya. Enjoys guys!

Senarai Episod Kanvas 2021*

Episod 1 Cinta Yang Pulang
Episod 2 Cinta Yang Pulang
Episod 3 Cinta Yang Pulang
Episod 4 Cinta Yang Pulang
Episod 5 Cinta Yang Pulang
Episod 6 Cinta Yang Pulang
Episod 7 Cinta Yang Pulang
Episod 8 Cinta Yang Pulang
Episod 9 Cinta Yang Pulang
Episod 10 Cinta Yang Pulang
Episod 11 Cinta Yang Pulang
Episod 12 Cinta Yang Pulang
Episod 13 Cinta Yang Pulang
Episod 14 Cinta Yang Pulang
Episod 15 Cinta Yang Pulang
Episod 16 Cinta Yang Pulang
Episod 17 Cinta Yang Pulang
Episod 18 Cinta Yang Pulang
Episod 19 Cinta Yang Pulang
Episod 20 Cinta Yang Pulang
Episod 21 Cinta Yang Pulang
Episod 22 Cinta Yang Pulang
Episod 23 Cinta Yang Pulang
Episod 24 Cinta Yang Pulang
Episod 25 Cinta Yang Pulang
Episod 26 Cinta Yang Pulang

* Tertakluk kepada perubahan semasa.
** Episod yang di'bold'kan , sudah boleh ditonton. :)


Post a Comment

0 Comments