Tonton Episod Penuh Dia Random Guy (2021) TV2

Tonton Episod Penuh Dia Random Guy (2021) TV2

Tonton Episod Penuh Dia Random Guy (2021) TV2  | Assalamualaikum & Salam Sejahtera guys! Drama bersiri adaptasi novel dengan judul yang sama karya Farah Husain di TV2 'Dia Random Guy' diarahkan MP Roslin MD Shariff (Global Station Sdn Bhd) oleh dan dibintangi oleh Tania Hudson, Afiq Muiz, Nazim Othman, Wilma Muhammad, Elanie, Nadhira dan Nurul Sofia.

Sinopsis Dia Random Guy (2021)
Pertemuan pertama Amzar dan Alina hanyalah kerana salah faham. Alina yang tak mahu digelar 'loser' sebab masih belum berteman di kala umur sudah menjejak 30-an, pantas menarik lengan Amzar yang kebetulan berada di situ untuk diperkenalkan sebagai tunangannya bagi mengelak daripada menjadi mangsa sindiran Zufa, musuh tradisinya sejak zaman persekolahan. 

Hidup Amzar menjadi huru-hara selepas tercetusnya kisah tunangan segera itu. Bagaikan sudah tersurat, selepas peristiwa itu mereka dipertemukan pula di tempat kerja Alina dan Amzar diperkenalkan sebagai bakal majikan barunya. Amzar menggunakan peluangnya untuk membalas rasa sakit hatinya pada Alina sehingga Alina dibuang kerja dengan alasan untuk mengurangkan beban kewangan syarikat.

Pertemuan Alina dengan Zafril, abang kepada Amzar membawa kisah Amzar dan Alina ke fasa yang lain. Daripada perasaan benci kepada sebaliknya. Bunga-bunga dalam hati mula berkembang tapi tiba-tiba datang pula gangguan daripada Hairi, bekas teman lelaki Alina yang pernah mencoret luka dalam hidup Alina. Gangguan demi gangguan dari Hairi dan juga bekas isteri Hairi membuatkan Amzar mengambil kesempatan untuk mengikat Alina dengan syarat. (sumber: myinfotaip)

Tonton Episod Penuh Dia Random Guy (2021) TV2

Dia  Random Guy (2021) bersiaran pada setiap Isnin hingga Jumaat, pukul 6:00 Petang di TV2. Kalau anda terlepas episod kat TV, anda boleh tengok dekat RTMKlik atau download aplikasi RTMKlik, cari button RTMKlik, mesti ada! Enjoys guys!

Senarai Episod Dia Random Guy 2021*

Episod 1 Dia Random Guy
Episod 2 Dia Random Guy
Episod 3 Dia Random Guy
Episod 4 Dia Random Guy
Episod 5 Dia Random Guy
Episod 6 Dia Random Guy
Episod 7 Dia Random Guy
Episod 8 Dia Random Guy
Episod 9 Dia Random Guy
Episod 10 Dia Random Guy
Episod 11 Dia Random Guy
Episod 12 Dia Random Guy
Episod 13 Dia Random Guy
Episod 14 Dia Random Guy
Episod 15 Dia Random Guy
Episod 16 Dia Random Guy
Episod 17 Dia Random Guy
Episod 18 Dia Random Guy
Episod 19 Dia Random Guy
Episod 20 Dia Random Guy

* Tertakluk kepada perubahan semasa.
** Episod yang di'bold'kan , sudah boleh ditonton. :)


Post a Comment

0 Comments