Tonton Episod Penuh Ayat-Ayat Halal (2021) TV2

Tonton Episod Penuh Ayat-Ayat Halal (2021) TV2 

Tonton Episod Penuh Ayat-Ayat Halal (2021) TV2  | Assalamualaikum & Salam Sejahtera guys! Drama bersiri terbaru di TV2 'Ayat-Ayat Halal' diarahkan MP Roslin MD Shariff (Global Station Sdn Bhd) oleh dan dibintangi oleh Amar Baharin, Nadiya Nisaa, Razak Ahmad, Chiwan Chilok, Mia Nasir, Fikhree Bakar, Shah Rezza, Fadilah Mansor, Lan Siro dan Adam Malek.

Sinopsis Kuali Mentua Lauk Menantu (2021)
ek kerana kejutan tak menjadi, Ebrahim Alfarez terpaksa balik ke Malaysia, berpuasa sendirian. Lagipun dah lama dia tak balik sejak dia putus cinta dengan Murni, dua tahun yang lalu. Sejak itu dia berkurung di Qatar dan tak mahu pulang ke Malaysia.

Rindu dengan kek pandan maknya, Ebrahim pulang juga akhirnya. Tetapi kali ini dia bertemu dengan kek pandan buatan Ulya Ayani, anak Pak Cik Ayob, jiran sebelah rumahnya. Ebrahim telah jatuh cinta dengan kek pandan Ulya.

Sebab itu jugalah, Ebrahim terpaksa menyamar jadi ustaz untuk mengajar Pak Cik Ayob mengaji sambil-sambil nak menjual ayat-ayat halal kepada Ulya. Manalah tahu, tiba syawal, Ebrahim beristeri seperti yang mak Ebrahim selalu harapkan. Masalahnya, Ebrahim ingatkan Ulya faham ayat-ayat halalnya, rupanya tidak. Ulya lurus bendul!

Walaupun ada kekurangan, bagi Ebrahim, Ulya telah berjaya memenuhi tempat kosong dalam hatinya. Namun tempat kosong itu belum boleh di penuhi kerana Ulya merupakan sepupu rapat Murni dan turut diminati oleh Ustaz Hassan. Muncul pula lamaran anak Mak Cik Jah buat Ebrahim pening kepala.

Bagaimana Ebrahim hendak meyakinkan Ulya yang hanya Ulya yang layak mengisi tempat kosong dihatinya? Cukupkah ayat-ayat halal Ebrahim tu buat Ulya? (sumber: myinfotaip)

Tonton Episod Penuh Ayat-Ayat Halal (2021) TV2

Ayat-Ayat Halal (2021) bersiaran pada setiap Isnin hingga Sabtu, pukul 8:00 Malam di TV2 mulai 2 Julai 2021. Kalau anda terlepas episod kat TV, anda boleh tengok dekat RTMKlik atau download aplikasi RTMKlik, cari button RTMKlik, mesti ada! Momi akan update link episode terkini (Streaming dari RTMKlik) dekat entri ini. Enjoys guys!

Senarai Episod Ayat-Ayat Halal 2021*

Episod 1 Ayat-Ayat Halal
Episod 2 Ayat-Ayat Halal
Episod 3 Ayat-Ayat Halal
Episod 4 Ayat-Ayat Halal
Episod 5 Ayat-Ayat Halal
Episod 6 Ayat-Ayat Halal
Episod 7 Ayat-Ayat Halal
Episod 8 Ayat-Ayat Halal
Episod 9 Ayat-Ayat Halal
Episod 10 Ayat-Ayat Halal
Episod 11 Ayat-Ayat Halal
Episod 12 Ayat-Ayat Halal
Episod 13 Ayat-Ayat Halal
Episod 14 Ayat-Ayat Halal
Episod 15 Ayat-Ayat Halal
Episod 16 Ayat-Ayat Halal
Episod 17 Ayat-Ayat Halal
Episod 18 Ayat-Ayat Halal
Episod 19 Ayat-Ayat Halal
Episod 20 Ayat-Ayat Halal
Episod 21 Ayat-Ayat Halal
Episod 22 Ayat-Ayat Halal
Episod 23 Ayat-Ayat Halal
Episod 24 Ayat-Ayat Halal
Episod 25 Ayat-Ayat Halal
Episod 26 Ayat-Ayat Halal

* Tertakluk kepada perubahan semasa.
** Episod yang di'bold'kan , sudah boleh ditonton. :)


Post a Comment

0 Comments