Garci Pro Gel - Bantu Melegakan Kebas dan Kekejangan Otot

 Garci Pro Gel - Bantu Melegakan Kebas dan Kekejangan Otot

Garci Pro Gel - Bantu Melegakan Kebas dan Kekejangan Otot | Assalamualaikum & Salam Sejahtera guys! Rasa macam selalu sangat kaki kebas dan kekejangan kaki. Kalau duduk bersila lama sikit, mesti rasa kebas dan kemudian boleh kejang kaki. Biasanya, ambil langkah untuk menenangkannya dengan berdiri lama atau urut kaki guna minyak angin sahaja. Jadi untuk takut asyik benda yang sama berlaku, Momi cuba untuk tidak duduk bersila dekat bawah, dan duduk diatas kerusi sahaja.

Garci Pro Gel - Bantu Melegakan Kebas dan Kekejangan Otot

Baru-baru ini, nampak iklan mengenai Garci Pro Gel yang mempunyai banyak manfaatnya. Kawan-kawan terdekat juga syorkan untuk cuba Garci Pro Gel ini, boleh melegakan kekejangan otot dan kebas kaki.  Jadi Momi pon cuba sendiri Garci Pro Gel ini dan melihat sendiri kesan selepas penggunaannya. Momi cuba gunakan Garci Pro Gel dan urut pada betis sehingga kaki. Rasa Garci Pro Gel sejuk dan berangin. Paling penting, ia tidak melekit. Selepas cuba beberapa hari, boleh rasa kelainan bila duduk bersila lebih lama dari biasa. 

Garci Pro Gel - Bantu Melegakan Kebas dan Kekejangan Otot

Selain dari itu, Momi juga gunakan Garci Pro Gel ini untuk melegakan sakit perut. Kadang-kadang ada masa sakit perut datang mengejut, Momi cuba sapukan gel pada bahagian yang tidak selesa dan ia memang melegakan perut. Rasa sejuk dan berangin gel ini memang best. Kalau nak sapu sebelum tidur pon okay juga.

Garci Pro Gel - Bantu Melegakan Kebas dan Kekejangan Otot

Emak sering mengadu sakit lutut dan susah nak duduk bersila lama. Emak Momi selalu duduk bersila di bawah untuk menjahit dan buat kuih raya, tapi kalau tak selesa emak akan baring sekejap.  Jadi Momi juga beri emak untuk cuba Garci Pro Gel dan lihat hasilnya untuk beberapa hari. Selepas menggunakannya, emak boleh duduk bersila lebih lama lagi-lagi semasa menunaikan solat. Tahun ini juga meriahlah raya kami dengan biskut-biskut raya Emak buat hehe.

Garci Pro Gel - Bantu Melegakan Kebas dan Kekejangan Otot

Garci Pro Gel dihasilkan dari minyak kayu putih atau lebih dikenali sebagai Eucalyptus Oil yang dapat membantu mengurangkan kesakitan dan keradangan otot. Selain dari tu, terdapat juga kandungan bahan lain seperti Aloe Vera, Argan Oil, Menthol Crystals, Peppermint dan Green Apple. Selain dari membantu melegakan masalah kebas dan kekejangan otot, Garci Pro Gel juga mampu memberi manfaat seperti berikut :

  • Membantu melancarkan Pengaliran Darah Dan Merawat Saluran Darah Tersumbat
  • Membantu Proses Rawatan Kebas Pada Anggota Badan
  • Membantu Merawat Urat Saraf Yang Rosak Penyebab Kebas
  • Membantu Melegakan Kekejangan Otot Dan Sendi
  • Membantu Melegakan Sakit Urat Dan Sakit Lutut
  • Membantu Mengurangi Risiko Strok dan Serangan Jantung Mengejut
  • Membantu Melegakan Selsema dan Pening Kepala
  • Membantu Melegakan Sakit Perut/Senggugut
  • Membantu singkirkan angin dalam badan

Selepas menggunakan Garci Pro Gel ini, Momi rasa sangat berpuas hati selepas menggunakannya. Bukan Momi sahaja, Emak Momi juga puas hati dengan hasilnya. Gel Garci Pro ni mengandungi 100% bahan semulajadi dan telah mendapat kelulusan KKM. Apa kata anda cuba sendiri Gel Garci Pro dan rasai sendiri bagaimana keberkesanannya.

Garci Pro Gel ini merupakan produk kesihatan keluaran MISG Global. Jika anda berminat untuk mendapatkan Garci Pro Gel, anda boleh layari laman web rasmi garciprohq.com. Ikuti perkembangan mereka di media sosial iaitu Facebook dan Instagram


Post a Comment

0 Comments