Grilled Butter Chicken, The Chicken Rice Shop

Grilled Butter Chicken, The Chicken Rice Shop
Grilled Butter Chicken, The Chicken Rice Shop

Grilled Butter Chicken, The Chicken Rice Shop | Assalamualaikum & Salam Sejahtera guys! Siapa rindu Grilled Butter Chicken dekat The Chicken Rice Shop? The Chicken Rice Shop telah melancarkan kembali menu akhir tahun 2020 bermula dari sekarang sehingga 17 Januari 2021. Menu istimewa ini khas untuk memuaskan selera rakyat Malaysia sambil memikat hati mereka dengan padanan yang sempurna.

Grilled Butter Chicken, The Chicken Rice Shop
Grilled Butter Chicken, The Chicken Rice Shop

Sebagai salah satu hidangan yang paling dinanti-nantikan di The Chicken Rice Shop, menu yang memukau ini sudah tentu menjadi idaman ramai lagi-lagilah bagi mereka yang ingin menikmati isi peha ayam tanpa tulang yang diselaputi sos mentega keemasan dengan taburan daun kari dan cili merah yang pasti memikat hati rakyat Malaysia!

Grilled Butter Chicken adalah hidangan yang disukai ramai bukan hanya kerana citarasanya yang menyelerakan tetapi juga kerana kombinasi sempurna antara ayam dan mentega. The Chicken Rice Shop sentiasa bersedia untuk menghidangkan menu popular ini setiap hujung tahun khas buat rakyat Malaysia.

Grilled Butter Chicken, The Chicken Rice Shop
Grilled Butter Chicken, The Chicken Rice Shop

The Chicken Rice Shop berpegang teguh pada slogan mereka ‘Chicken Rice… and More’ dan sentiasa berusaha untuk menarik minat para pelanggan dengan menghasilkan menu citarasa tempatan seperti hidangan akhir tahun ini. Grilled Butter Chicken adalah hidangan yang sempurna untuk mengakhiri tahun anda dan diharapnya mendatangkan permulaan penuh kesempurnaan bagi tahun yang akan datang ibarat padanan ayam dan mentega yang tiada tandingan. 

Peraduan GBC Jodoh Anda 
Jom sertai Peraduan GBC Jodoh Anda yang bermula dari 16 November hingga 20 Disember 2020 di Instagram, Facebook dan TikTok. 10 Pemenang bakal memenangi Grilled Butter Chicken Set secara PERCUMA. Berikut adalah langkah-langkahnya : 

1. Beli Grilled Butter Chicken dari restoran The Chicken Rice Shop dan ambil gambar Grilled Butter Chicken.
2. Buka Instagram Stories dan cari filter “fake video call”.
3. Pilih mana-mana filter “fake video call” dan buat pilihan “Add Media”.
5. Tambahkan foto Grilled Butter Chicken Menggunakan filter “fake video call”, dan komen kenapa anda sukakan Grilled Butter Chicken.
6. Muat naik video di Facebook / Instagram Stories atau TikTok.
7. Tag @thechickenriceshop dan hashtag #JadikanGBCJodohAnda #TCRS #GrilledButterChicken (pastikan ianya untuk tetapan umum).

Terma dan syarat boleh lihat disini. Selamat Mencuba!

Untuk maklumat lanjut mengenai The Chicken Rice Shop, sila layari laman web rasmi The Chicken Rice Shop dan laman Facebook rasmi The Chicken Rice Shop. Enjoys!


Post a Comment

0 Comments