RAFZANTOMOMI.COM kini berusia 8 Tahun


RAFZANTOMOMI.COM kini berusia 8 Tahun | Assalamualaikum & Salam Sejahtera guys! Pada tanggal 8 Jun 2020 yang lalu, Blog RAFZANTOMOMI.COM / IT'Z MOMI kini telah berusia 8 tahun. Alhamdulillah, walaupun sudah 8 tahun, Momi masih lagi aktif berblogging. Dalam masa 8 tahun aktif sebagai Blogger, Momi rasa seronok sebab dapat update beberapa entri yang mostly ke arah info untuk makanan & hiburan seperti lirik lagu, wayang terkini dan banyak lagi. 

Kalau kita tengok sekarang, kebanyakkanya sudah beralih ke media sosial yang lain seperti Facebook, Instagram, TikTok dan macam-macam lagi tetapi blog masih lagi menjadi pilihan untuk carian di Google. Alhamdulillah, walaupun update blog jarang-jarang buat masa ini, masih ada lagi jenama-jenama yang ingin menggunakan blog Momi sebagai plaftrom mempromosikan produk mereka. Terima kasih sangat-sangat.

Terima kasih kepada keluarga, kawan-kawan dan kenalan yang sentiasa menyokong apa yang Momi buat selama ini. Momi akan terus berblogging, terus 'renew' domain (haha!) dan kongsi info untuk para pembaca Blog Momi. Sokongan anda semua amatlah saya hargai. Jangan lupa, jaga diri dimusim pandemik dimana jua anda berada. Sayang semua! 

xoxo,
Momi
12.6.2020

Post a Comment

1 Comments

Illya LeYa said…
Tahniah Momi.. Happy Anniversary to Blog Rafzantomomi.com... Hehe...
Sama-samalah kita memberi manfaat kepada dunia luar dengan info yang betul dan baik