Cabaran 5 - Top 6 Watsons Malaysia's Top Influencer - Influencer Ideal Couple

Cabaran 5 - Top 6 Watsons Malaysia's Top Influencer - Influencer Ideal Couple

Cabaran 5 - Top 6 Watsons Malaysia's Top Influencer - Influencer Ideal Couple | Assalamualaikum & Salam Sejahtera gais! Awal Oktober lalu, Momi ada sertai pencarian Influencer yang dianjurkan oleh Watsons bersama portal Oh Bulan! iaitu Watsons Malaysia's Top Influencer (WATSONSMTI). Hadiah menarik sehingga RM40,000 bakal menanti Influencer yang menang. Alhamdulillah, Momi berjaya melepasi Cabaran Battle Round dan masuk ke TOP 6! Mari kita lihat apakah cabaran kelima untuk peserta Watsons Malaysia's Top Influencer!

Senarai Peserta Top 6 Watsons Malaysia's Top Influencer

Cabaran 5 - Top 6 Watsons Malaysia's Top Influencer - Influencer Ideal Couple

DANIEL
Instagram : @imdanieloneil
Fans Hashtag : #teamdanieloneil

ASYA
Instagram : @asyamentos
Fans Hashtag : #teamasyamentos

MOMI
Instagram : @rafzantomomi
Fans Hashtag : #mominions

EVA
Instagram : @e_vanillaz
Fans Hashtag : #teameva

ATHILLA 
Instagram : @athilladhun
Fans Hashtag : #squadathilladhun

FASIHA
Instagram : @fasihalatiff_
Fans Hashtag : #teamfasihalatiff

Cabaran 5  - Influencer Ideal Couple ! 
Untuk cabaran kelima ini peserta dikehendaki peserta TOP 6 akan dipasangkan dengan seorang Influencer seharian dan peserta perlu mengambil gambar #ootd (outfit of the day) bersama mana-mana produk Watsons secara kreatif dengan bantuan Influencer tersebut dan post ke dalam akaun dalam masa 30 minit beserta kapsyen yang menarik. Seperti biasa, sertakan hashtag #watsonsmti dan mention @ohbulanofficial dan @watsonsmy.

Video Cabaran 5 - Scha Al-yahya :



#OOTD DI WATSONS
Pada 10 November lalu, TOP 6 ditemukan buat kali pertama dan bersaing untuk cabaran-cabaran bonus points untuk merebut gelaran TOP 3 Watsons Malaysia's Top Influencer. Setiap peserta telah dipasangkan dengan influencer Malaysia dan melalui beberapa cabaran bonus points bersama. Nanti Momi cerita semua cabaran tu ya.




Untuk maklumat lanjut mengenai Watson’s Malaysia Top Influencer dan perkembangan peserta, anda boleh ikuti di hashtag #WATSONSMTI  serta follow Instagram Watsons Malaysia dan Oh Bulan! Official.


Post a Comment

2 Comments

Rafzan Tomomi said…
In shaa Allah... terima kasih :D