Battle Round - Top 6 vs Top 12 Watsons Malaysia's Top Influencer - Video Kreatif Shopping Di Watsons !

Cabaran 5 (Battle Round) - Top 12 Watsons Malaysia's Top Influencer - Video Kreatif Shopping Di Watsons !

Battle Round - Top 6 vs Top 12 Watsons Malaysia's Top Influencer - Video Kreatif Shopping Di Watsons ! | Assalamualaikum & Salam Sejahtera gais! Awal Oktober lalu, Momi ada sertai pencarian Influencer yang dianjurkan oleh Watsons bersama portal Oh Bulan! iaitu Watsons Malaysia's Top Influencer (WATSONSMTI). Hadiah menarik sehingga RM40,000 bakal menanti Influencer yang menang. Alhamdulillah, Momi berjaya melepasi Cabaran Keempat dan masuk ke TOP 6!

But waitWATSONSMTI mengumumkan Cabaran Kelima adalah battle round dimana peserta TOP 6 akan bersaing dengan 6 peserta yang tersingkir untuk merebut tempat ke TOP 6. Menarik kan? Mari kita lihat apakah cabaran kelima untuk peserta Watsons Malaysia's Top Influencer!

Battle Round - Video Kreatif Shopping Di Watsons ! 
Untuk Bonus round ini, peserta dikehendaki memuat naik satu video yang paling kreatif bershopping di dalam Watsons. Peserta bebas untuk buat apa sahaja sama ada menari, menyanyi dan berlakon yang paling penting ialah kreatif! Peserta mestilah record video di mana-mana Watsons store. Seperti biasa, sertakan hashtag #watsonsmti dan mention @ohbulanofficial dan @watsonsmy.

Video Cabaran 5 - Bella Zahir :


Video Shopping Di Watsons!
Untuk maklumat lanjut mengenai Watson’s Malaysia Top Influencer dan perkembangan peserta, anda boleh ikuti di hashtag #WATSONSMTI  serta follow Instagram Watsons Malaysia dan Oh Bulan! Official.

Update : Alhamdulillah! Momi berjaya ke TOP 6 Watson’s Malaysia Top Influencer . Terima kasih atas sokongan anda. 

Post a Comment

2 Comments

messarah said…
Jemput join Planner 2019 Giveaway hehe :) https://messarah.blogspot.com/2018/11/planner-2019-giveaway-by-lullabyssz.html