Cabaran 4 - Top 12 Watsons Malaysia's Top Influencer - Promo Code Untuk Shopping Online Di Watsons !

Cabaran 4 - Top 12 Watsons Malaysia's Top Influencer - Promo Code Untuk Shopping Online Di Watsons !

Cabaran 4 - Top 12 Watsons Malaysia's Top Influencer : IG Stories & Mominions | Assalamualaikum & Salam Sejahtera gais! Awal Oktober lalu, Momi ada sertai pencarian Influencer yang dianjurkan oleh Watsons bersama portal Oh Bulan! iaitu Watsons Malaysia's Top Influencer (WATSONSMTI). Hadiah menarik sehingga RM40,000 bakal menanti Influencer yang menang. Alhamdulillah, Momi berjaya melepasi Cabaran Ketiga dan masuk ke TOP 12! Mari kita lihat apakah cabaran keempat untuk peserta Watsons Malaysia's Top Influencer!

Cabaran 4 - IG Stories
cabaran keempat pula, setiap peserta TOP 12 akan diberi PROMO CODE tersendiri dan kena pastikan followers dan supporters di IG guna promo code ni sebanyak yang mungkin di Watsons online store sebelum 30 Oktober 2018. Promo code yang paling banyak digunakan akan layak untuk ke peringkat seterusnya. Promo code ni sah hanya di ONLINE STORE Watsons sahaja!

Video Cabaran 4 - Scha Al Yahya :


Untuk maklumat lanjut mengenai Watson’s Malaysia Top Influencer dan perkembangan peserta, anda boleh ikuti di hashtag #WATSONSMTI  serta follow Instagram Watsons Malaysia dan Oh Bulan! Official.

Update : Alhamdulillah. Momi berjaya ke peringkat seterusnya. Tetapi ada "Battle Round" TOP 6 untuk yang masuk TOP 6 dan tersingkir. Baca Entri selanjutnya disini.

Post a Comment

3 Comments

Mrs. A said…
Wow! Tahniah semoga berjaya ke peringkat seterusnya
Shafyqah Azahar said…
wah bestnya dapat promo code!