10 Sebab Mengapa Penapis Air Cuckoo Perlu Ada Di Rumah

10 Sebab Mengapa Penapis Air Cuckoo Perlu Ada Di Rumah

10 Sebab Mengapa Penapis Air Cuckoo Perlu Ada Di Rumah | Assalamualaikum & Salam Sejahtera gais! Setiap hari kita mesti akan cari air kan? Pastinya kita mahukan sumber air kita bersih dan sihat. Untuk dapatkan air yang bersih dan sihat, apa kata anda dapatkan penapis air Cuckoo. Cuckoo adalah jenama yang sangat terkenal di Korea dimana yang menghasilkan produk Penapis Air, Penapis Udara dan Pressure Cooker. Cuckoo telah bertapak kukuh di Korea sejak tahun 1978 dan kini telah mendominasi pasaran di Malaysia sejak 2014. Terbaru Cuckoo telah menembusi pasaran asia tenggara seperti Brunei , Singapura dan Filipina.

10 Sebab Mengapa Penapis Air Cuckoo Perlu Ada Di Rumah

Untuk pengetahuan anda, Cuckoo berpengalaman lebih dari 40 tahun di Korea dan telah mendapat anugerah Best Practices Award 2017 by Frost & Sullivan, Most Trusted Brand, The Best SME Brand dan The Best Brand. Lebih 430,000 rakyat Malaysia telah menggunakan Cuckoo sejak Cuckoo berada di Malaysia 4 tahun lalu.

10 Sebab Mengapa Penapis Air Cuckoo Perlu Ada Di Rumah

1. 6 Tahap Penapisan.
6-tahap penapisan dengan 4 penapis yang menghasilkan air bersih, bebas bendasing dan kaya mineral yang mengikut piawaian WHO.

2. Natural Filter yang dipatenkan.
Penapis air "Natural" telah dipatenkan, inilah penapis yang menghasilkan air sihat yang memberi kesan kesihatan hampir sama dengan air semulajadi. Ia juga adalah air alkali ringan yang kaya dengan mineral.

3. Penapis Nano-Positive. 
Penapis Nano-Positive menapis unsur membahaya, logam berat dan 99.99% virus dan bakteria dari air sambil mengekalkan kandungan mineral yang baik.

4. Tangki Air 'Keluli Tahan Karat'.
Semua penulen Air Cuckoo menggunakan keluli tahan karat berketumpatan tinggi untuk mencegah kesan kimia plastik pada suhu tinggi, menghapus pembentukan 'fur' dan memastikan situasi bersih setiap masa.

5. Servis Natural Care.
Cuckoo adalah jenama penulen air pertama di Malaysia yang memperkenalkan perkhidmatan 'STEAM-STERILIZATION' atau penghapusan kuman menggunakan wap.

6. Penukaran Penapis Pada Setiap Servis Natural Care.
Servis Cuckoo Natural Care dibuat oleh professional terlatih - Doktor Natural akan menemui pelanggan setiap 4 bulan. Penukaran penapis akan dibuat pada setiap servis. Penukaran filter paling cepat adalah 4 bulan.

7. Tiada Air Buangan ketika proses Penapisan.

8. Produk Cuckoo masih efektif walau di kawasan tekanan rendah.

9. 'Paip' boleh buka untuk memudahkan penyucian.

10. Cuckoo menghidangkan air alkali ringan kaya mineral yang bersih & sihat.
Air Cuckoo Ph 7.5 - 8.3 sesuai diminum untuk semua peringkat usia seperti yang telah ditetapkan oleh WHO.

10 Sebab Mengapa Penapis Air Cuckoo Perlu Ada Di Rumah

Miliki Penapis Air Cuckoo Sekarang!
Jika anda daftar sekarang, Cuckoo memberi anda yuran pendaftaran secara percuma. Jadi anda akan jimat sebanyak RM265. Pemasangan Cuckoo ini dibuat di seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak. Yang menariknya, pemasangan semula boleh dibuat jika anda pindah lokasi. Paling penting, Warranti sepanjang tempoh bayaran. Tunggu apa lagi, hubungi Encik Syukri Yusof untuk maklumat lanjut.

Whatsapp :
atau

Post a Comment

0 Comments