Percutian Ke SEEngapore Dengan Traveloka Promotion !

Percutian Ke SEEngapore Dengan Traveloka Promotion !

Percutian Ke SEEngapore Dengan Traveloka Promotion ! | Assalamualaikum & Salam Sejahtera gais! Rasanya banyak cuti hujung-hujung tahun ini kan? Rasanya menarik juga kalau bercuti dekat luar negara. Bila nak bercuti ni mesti teringat Traveloka. Sebab apa? Sebab Traveloka adalah pakar dalam perjalanan dan percutian.

Traveloka juga merupakan “one-stop travel app” yang menawarkan kemudahan perjalanan dan percutian anda kemana sahaja. Lagi-lagi sekarang Traveloka sedang mengadakan promosi ke Singapore. Pastinya ramai yang teringin nak ke Singapore kan? Nak tahu promosi apa , jom sambung baca. 

Percutian Ke SEEngapore Dengan Traveloka Promotion
Untuk pengetahuan anda, Traveloka sedang mengadakan promosi "SEEngapore - For a roaring good time!" . Mereka menawarkan diskaun hebat dengan flat rate diskaun RM50 untuk penerbangan pergi-balik dari mana-mana lapangan terbang di Malaysia ke Singapore dengan menggunakan Traveloka samada melalui laman web atau aplikasi dengan menggunakan kupon "GOSG".

Menariknya jika anda tempah dengan Traveloka, anda juga akan menerima tawaran potongan tempahan hotel sehingga 20% di Singapore dan tiada kupon diperlukan semasa buat pembayaran sebab ia automatik akan mengurangkan harga tersebut. Wah best tu! Oleh sebab itu, anda jangan lepaskan peluang dengan tempah percutian anda dengan Traveloka Promotion untuk ke SEEngapore! Rasanya inilah peluang untuk mereka yang nak ke Singapore, ada diskaun tau. 

Anda yang ingin menempah promosi ini juga boleh menggunakan kod kupon "MYHARAPAN" ini di halaman pembayaran. Jika anda menggunakan kod kupon tersebut, Traveloka akan menyumbangkan RM1 bagi pihak anda ke Tabung Harapan Malaysia. Memang terbaik kan?

Apa Yang Menarik Di Singapore?
Sebenarnya banyak lokasi menarik yang boleh anda kunjungi di Singapore. Dari tempat bersejarah, taman tema, pantai dan sebagainya. Berikut Momi nak kongsikan kepada anda, tempat menarik yang boleh anda kunjungi di Singapore, jom tengok sikit : 

Merlion Park
merupakan tugu dengan kepala singa dan berbadan ikan. Nama Merlion diilhamkan dari mermaid atau ikan duyung dan lion atau singa. Kiranya kalau anda ke Singapore, ini merupakan lokasi paling WAJIB anda kena pergi.

Gardens By The Bay
Salah satu visi "City in a Garden" di Singapore, Gardens by the Bay merangkumi sejumlah 101 hektar tanah utama di pusat bandar baru Singapore - Marina Bay. Ia merangkumi tiga taman air tepi pantai - Bay South, Bay Timur dan Bay Central. Merupakan antara lokasi tumpuan di Singapore.

Masjid Sultan
Masjid Sultan merupakan sebuah masjid di Singapore yang terletak di kawasan Kampung Glam. Ia merupakan sebuah momumen kebangsaan di Singapore. Anda WAJIB datang sendiri ke sini untuk melihat ukiran dan senibina masjid tertua di Singapore itu.

Universal Studios Singapore (USS)
Universal Studios Singapore (USS) merupakan sebuah taman tema yang terletak di antara Resorts World Sentosa, Pulau Sentosa. Momi pernah menjejakkan kaki ke Singapore dan Universal Studio Singapore (USS) merupakan lokasi pertama Momi disana. Dengan pelbagai tarikan di taman tema, rasanya sehari tak cukup nak habiskan masa dekat sini hehe. 

Percutian Ke SEEngapore Dengan Traveloka Promotion !

Cara Membuat Tempahan SEEngapore Traveloka Promotion
Haa... jika anda berminat dengan SEEngapore Traveloka Promotion ini, pastikan membuat tempahan dengan betul. Berikut adalah cara membuat tempahan dengan mudah untuk SEEngapore Traveloka Promotion : 

  1. Pilih penerbangan anda dan gunakan kupon kod “GOSG” sewaktu pembayaran.
  2. Pilih hotel yang mempunyai diskaun 20% dari harga asal daripada senarai hotel yang terlibat.
  3. Tempoh tempahan adalah bermula 1 September 2018 hingga 30 September 2018
  4. Tempoh Perjalanan adalah mengikut pilihan anda dan bila-bila masa.

Syarat-Syarat Untuk Tempahan SEEngapore Traveloka Promotion
Seterusnya, adalah syarat-syarat untuk SEEngapore Traveloka Promotion, make sure anda baca betul-betul ya : 

  • Promosi MYR50 hanya sah untuk penerbangan pergi-balik dari mana-mana lapangan terbang di Malaysia dalam satu ID Tempahan.
  • Promosi ini sah untuk semua syarikat penerbangan dan tempoh perjalanan.
  • Promosi ini sah untuk tempahan yang dilakukan menerusi laman web Traveloka, laman mudah alih dan Traveloka App versi minimum 2.15.0 (Android/iOS) sahaja.
  • Kupon penerbangan hanya sah untuk SATU KALI penggunaan dalam tempoh promosi.
  • Promosi ini tidak sah digunakan dengan promosi/diskaun lain atau digabungkan dengan diskaun lain.
  • Promosi ini hanya sah untuk transaksi yang dilakukan dalam MYR (Malaysian Ringgit).
  • Kupon ini tidak boleh ditukar ganti dengan wang tunai atau dibayar balik dengan wang tunai.
  • Traveloka berhak untuk mengubah terma dan syarat atau membatalkan sebarang promosi pada bila-bila masa tanpa notis awal.

Menarik bukan promosi SEEngapore Traveloka Promotion ini. Rasanya rugi jika anda terlepas peluang ini sebab promosi ini hanya berlangsung pada September 2018 ini sahaja. Momi rasa anda kena tempah sekarang, sementara promosi masih berlangsung. | Percutian Ke SEEngapore Dengan Traveloka Promotion !

Untuk maklumat lanjut mengenai SEEngapore Traveloka Promotion atau promosi menarik yang lain, anda boleh layari laman web Traveloka atau muat turun aplikasi Traveloka di Google Play Store atau App Store. Tunggu apa lagi? Jom tempah percutian anda dengan Traveloka Promotion untuk ke SEEngapore!

Post a Comment

2 Comments

Cik Ash said…
tengok tempat2 menarik dekat singapore geram nak book tiket ni.. nak book kena tengok cuti suami dulu hihihi...
Dunia Zumal said…
Peluang hebat camni rugi tak grab