recent posts

Terus Leyna Bila Letak Kepala Atas Bantal Tidur Ini !

Terus Leyna Bila Letak Kepala Atas Bantal Tidur Ini !
Terus Leyna Bila Letak Kepala Atas Bantal Tidur Ini !

Terus Leyna Bila Letak Kepala Atas Bantal Tidur Ini ! | Assalamualaikum & Salam Sejahtera gais! Bila kita nak tidur atau rehat sekejap sambil baring, mestilah kita nak tempat yang selesa. Lagi-lagi nak pilih bantal tidur terbaik untuk keselesaan kita kan? Momi baru terjumpa satu jenama bantal tidur ni yang rasa dia macam bantal hotel. Okay sekarang Momi nak kongsikan kepada anda tentang bantal tidur terbaik ini. Jom sambung baca !

Bantal tidur yang Momi maksudkan ialah bantal Leyna dari Flenaz Synergy. Dengan tagline "Mewah, Elegant, Eksklusif", bantal Leyna menjanjikan kualiti yang memuaskan dan terjamin untuk memastikan tidur anda yang lena. Pertama kali Momi melihat bantal Leyna dalam bungkusan, tidak sama dengan gambar sebab ia kelihatan penyek dan nipis. Rupanya, apabila ia dikeluarkan dari bungkusan, ia membesar seperti bantal yang best dan empuk tu.

Terus Leyna Bila Letak Kepala Atas Bantal Tidur Ini !
Terus Leyna Bila Letak Kepala Atas Bantal Tidur Ini !

Spesifikasi Bantal Leyna
Bagi Momi, bantal tidur ini sangat berkualiti dan nampak 'classy' sebab fabriknya menggunakan cotton dan bercorak mewah. Ia menggunakan isian Polytester (Fiber) yang berkualiti tinggi menjadikan ia lembut dan gebu , lagi-lagi jika dibuat peluk. Bantal Leyna ini bersaiz 19 x 29 inci dan ia mudah dibawa kemana sahaja termasuk balik kampung, berkelah dan sebagainya. Paling penting, ia 100% buatan Malaysia dan kualitinya pasti terjamin. 

Terus Leyna Bila Letak Kepala Atas Bantal Tidur Ini !
Terus Leyna Bila Letak Kepala Atas Bantal Tidur Ini !

Kelebihan Tidur Dengan Bantal Leyna
Antara kelebihan tidur dengan bantal ala hotel ini, ia mempunyai zip di tepi bantal bertujuan untuk laraskan kegebuan bantal. Jika anda rasa bantal terlalu tinggi, anda boleh kurangkan sedikit ketinggiannya dengan mengeluarkan fiber mengikut pilihan anda. Jadi, anda boleh tidur dengan lebih selesa tanpa rasa lenguh. Ia juga tidak berdebu dan anti alergik. Sangat bagus untuk mereka yang menghidap asma dan resdung. 

Anda tak perlu mencari sarung bantal sebab corak bantalnya nampak cantik dan eksklusif. Selain itu, ia juga menyerap peluh. Jadi orang kuat peluh macam Momi ni juga boleh gunakan bantal ini hehe. Oleh sebab itu, bantal Leyna juga tidak memerangkap peluh dan habuk yang menyebabkan bantal menjadi lembab, busuk, gatal dan tekstur dalaman menjadi lembik. 

Terus Leyna Bila Letak Kepala Atas Bantal Tidur Ini !
Add captionTerus Leyna Bila Letak Kepala Atas Bantal Tidur Ini !

Menariknya mengenai bantal Leyna ini, anda boleh cuci bantal tidur ini menggunakan mesin basuh dan paling penting, ia cepat kering dan boleh dijemur dibawah cahaya matahari. Jadi anda tidak perlu risau jika bantal anda berbau dan sebagainya. 

Untuk mengekalkan eksklusifnya bantal ini, pastikan anda membeli bantal Leyna yang ada tag atau label Leyna sahaja ya. Ia tidak dijual dekat mana-mana hypermarket atau kedai. Anda hanya boleh dapatkan bantal Leyna ini melalui agen yang berdaftar sahaja di seluruh Malaysia. 

Terus Leyna Bila Letak Kepala Atas Bantal Tidur Ini !
Terus Leyna Bila Letak Kepala Atas Bantal Tidur Ini !

Bagaimana Untuk Mendapatkan Bantal Leyna?
Paling penting, anda boleh beli bantal ala hotel ini dengan harga RM39 sahaja  (tidak termasuk postage). Nak lagi murah? Beli 4 bantal Leyna dengan RM150 (tidak termasuk postage), boleh lah belikan untuk keluarga dan rakan-rakan sekali. Untuk pembelian dan tempahan bantal Leyna ini, ada boleh beli melalui Agen terpilih Flenaz Synergy. | Terus Leyna Bila Letak Kepala Atas Bantal Tidur Ini !

Untuk maklumat lanjut dan tempahan mengenai bantal tidur Leyna ini, anda boleh layari laman web rasmi Flenaz Synergy. Selain itu, anda boleh beli dan tempah melalui Agen terpilih melalui link ini. Untuk mengetahui perkembangan terkini mengenai bantal Leyna anda boleh ikuti Facebook dan Instagram Leyna. Selamat ber-shopping bantal Leyna !


Terus Leyna Bila Letak Kepala Atas Bantal Tidur Ini ! Terus Leyna Bila Letak Kepala Atas Bantal Tidur Ini ! Reviewed by Rafzan Tomomi on 9/21/2018 04:23:00 pm Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.