Peraduan Justea Happy 61st Merdeka - Hadiah Menarik Menanti Anda!

Peraduan Justea Happy 61st Merdeka - Hadiah Menarik Menanti Anda!

Peraduan Justea Happy 61st Merdeka - Hadiah Menarik Menanti Anda! | Assalamualaikum & Salam Sejahtera gais! Sempena bulan kemerdekaan ini, Yeo's Justea sedang menganjurkan 'Peraduan Justea Happy 61st Merdeka' yang terbuka kepada seluruh rakyat Malaysia bermula dari 30 Julai hingga 30 September 2018. Pelbagai hadiah menarik bakal menanti anda termasuk hadiah mingguan dan hadiah utama. Okay, sekarang Momi nak kongsi kepada anda cara- cara untuk menyertai contest ini . Let's go !

Peraduan Justea Happy 61st Merdeka - Hadiah Menarik Menanti Anda!

Cara Untuk Menyertai Peraduan Justea Happy 61st Merdeka
Ada beberapa langkah yang wajib anda ikuti untuk menyertai Justea Happy 61st Merdeka ini. Berikut adalah langkah-langkahnya : 

Langkah Pertama:
Anda WAJIB beli mana-mana produk minuman Justea dalam satu resit rasmi. Resit Rasmi kedai tersebut mestilah dicetak dengan jelas jenama Produk Justea yang bertarikh dalam Tempoh Peraduan (30 Julai - 30 September). 1 resit bersamaan 1 penyertaan ya. Jadi, anda layak menghantar seberapa banyak penyertaan yang anda mahu.

Peraduan Justea Happy 61st Merdeka - Hadiah Menarik Menanti Anda!
Contoh Resit Pembelian.

Langkah Kedua:
Muat turun aplikasi “POP Media’ melalui Scan QR code ( POP Media Apps juga boleh muat turun melalui Google Play or Apps Store).

Langkah Ketiga:
Selepas muat turun aplikasi 'POP Media' , Imbas sebarang paket minuman Justea untuk mengaktifkan bingkai foto Justea. Selepas itu, anda boleh pilij bingkai kegemaran anda dan bergambar dengan bingkai tersebut. 

Langkah Keempat:
Selepas selfie, anda WAJIB Whatsapp Nama Penuh, Kad Pengenalan (IC), gambar bersama bingkai dan gambar resit rasmi sebagai bukti pembelian ke 012-212 4873. Jangan lupa, simpan Resit Rasmi pembelian untuk tujuan pengesahan.

Perhatian : Gambar hendaklah menunjukkan dengan jelas nama kedai, tarikh, nombor Resit Rasmi, kuantiti dan nilai pembelian Produk Justea. Resit Rasmi yang berlipat tidak akan diterima.

Peraduan Justea Happy 61st Merdeka - Hadiah Menarik Menanti Anda!
Contoh Produk Justea.

Hadiah Justea Happy 61st Merdeka
Ada dua kategori hadiah yang boleh anda menangi iaitu Hadiah Mingguan dan Hadiah Utama. Apa hadiah menarik tersebut? 

Hadiah Mingguan
2x GSC Movies Tiket  (Untuk 9 Minggu) 

Hadiah Utama
20 x Samsung Galaxy J7 Pro 

Kesemua penyertaan hendaklah diterima oleh Penganjur melalui aplikasi WhatsApp sepanjang Tempoh Peraduan. Senarai pemenang untuk Cabutan Mingguan dan Cabutan Hadiah Utama akan diumumkan setiap minggu melalui platform yang berikut:-

Tunggu apa lagi gais. Rebutlah peluang ini secepat mungkin. Dapat hadiah mingguan pon menarik juga kan? Untuk maklumat lanjut mengenai Yeo's dan produk minumannya serta 'Peraduan Justea Happy 61st Merdeka' sila layari Facebook Yeo's Malaysia atau hubungi 1300-80-2828.


Post a Comment

0 Comments