Welcome To Momiland - Happy 6th Momiversary !

Welcome To Momiland - Happy 6th Momiversary !

Welcome To Momiland - Happy 6th Momiversary ! | Assalamualaikum & Salam Sejahtera gais! Apa itu 'Momiversary'? Sebenarnya ambil dari perkataan 'anniversary' (ulang tahun) dan ia digabungkan dengan nama Momi. Pada tanggal 8 Jun 2018 yang lalu, Blog Momi ini telah berusia 6 tahun tau. yeay! Memandangkan 8 Jun tahun ini jatuh pada bulan Ramadan, Momi tak sempat nak buat preparation untuk ulang tahun ke-6. Jadi Momi memilih tanggal 1 Julai 2018 untuk buat surprise kepada anda sempena ulang tahun ke-6 Blog Momi ini.

Tak cadang sebenarnya nak tukar nama. The idea tu datang empat hari sebelum menjelangnya 1 Julai ni. MOMILAND ini merupakan sebuah projek untuk blog RAFZANTOMOMI.COM sempena ulang tahun ke-6. Nama MOMILAND datang dari nama 'Momi' dan 'Wonderland' , dan ia digabungkan menjadi 'MOMILAND'. Sempena ulang tahun ke-6 ini, Momi telah menukar header dan layout blog bagi tampak lebih comel dan kemas.

It's remind me masa zaman mula-mula blog sekitar 2012-2014 dimana Momi sering tukar header dan layout blog hampir setiap bulan sebab Momi memang suka decorate Blog ni. Lepas tahun 2015, mostly fokus pada content dan dunia blogging. Jadi sempena ulang tahun ke-6 ni why not kita kembalikan nostalgia lama kan? hehe. MOMILAND ini hanya akan wujud untuk 3 bulan sahaja.

Finally the day has come. Terima kasih yang selalu baca blog Momi. Have a nice day gais. Assalamualaikum.

xoxo,
Momi
1.7.2018



Post a Comment

7 Comments

tahniah Momi dah 6 tahun tu.. keep it up =D
Fatimah Nabila said…
Happy blogging momi!
Slamat ulang tahun ke-6!
Cik Nor said…
selamat ulangtahun blog momi..:)
Rafzan Tomomi said…
terima kasih sis. In shaa Allah :)
Rafzan Tomomi said…
Happy Blogging too sis. hee.
Terima kasih =)
Rafzan Tomomi said…
terima kasih sis =)
Pojiegraphy said…
Tup tap tup tap tak sangka dah 6 tahun kan? Happy birthday! Keep it up. Teruskan kongsi vibe riang and positif tu! ;)