Menang RM10,000 Dengan Peraduan Wefie Raya Jus Hidayah Gold oleh Seraimas Herb

Menang RM10,000 Dengan Peraduan Wefie Raya Jus Hidayah Gold oleh Seraimas Herb



Menang RM10,000 Dengan Peraduan Wefie Raya Jus Hidayah Gold oleh Seraimas Herb | Assalamualaikum & Salam Sejahtera gais. Sempena bulan Syawal yang mulia ini, pastinya ramai yang berkunjung ke rumah saudara mara atau kenalan. Apa kata anda cuba sertai  Peraduan Wefie Raya Jus Hidayah Gold oleh Seraimas Herb. Sambil-sambil beraya, boleh la ber-wefie bersama keluarga dan kawan-kawan. Hadiah yang ditawarkan sangat lumayan sehingga RM10,000 untuk dimenangi. Bagaimana cara untuk sertainya? Jom sambung baca.

Menang RM10,000 Dengan Peraduan Wefie Raya Jus Hidayah Gold oleh Seraimas Herb

Apa Itu Jus Hidayah Gold?
Jus Hidayah Gold adalah minuman kesihatan bermutu tinggi dan menggabungkan 23 jenis herba yang memberi kebaikan dan kesan berganda untuk lebih sihat dan kekal cantik. Menggunakan kombinasi Raja Segala herba seperti Madu, Buah Tiín, Kismis, Kurma Merah, Apricot, Delima, Lada Pintal, Cengkih, Kunyit, Buah Pala, Senduduk Putih, Mahkota Dewa, Habbatus Sauda, Mengkudu, Teja Lawang dan pelbagai lagi bahan semulajadi ini mempunyai kebaikan dan khasiat luar biasa untuk kesihatan tubuh badan dan mengatasi segala macam penyakit.

Produk yang tidak perlu diperkenalkan lagi ini turut dapat membantu pelbagai masalah kesihatan. Tidak terhad kepada penyakit ringan sahaja, Jus Hidayah Gold juga dapat mengatasi penyakit serius atau kronik seperti penyakit kanser, diabetes, darah tinggi, gout, SLE (systemic lupus erythematous), angin ahmar, migraine, buasir, denggi, masalah usus (gastik atau sembelit) dan sebagainya.

Gabungan mantap 23 jenis herba terpilih ini juga terdiri daripada makanan sunnah yang berkualiti tinggi yang sememangnya bermanfaat untuk kesihatan tubuh badan. Malah jika diamalkan setiap hari dan dijadikan sebagai rutin, ia mampu mencegah pelbagai penyakit, menyihatkan badan dan mengembalikan keseimbangan sistem tubuh badan.Warisan herba sepanjang zaman ini mampu dimiliki untuk kesihatan seisi keluarga serta mengeratkan lagi jalinan kebahagiaan bersama. Lebih Kuat, Lebih Cergas dan Lebih Beramal dengan Jus Hidayah Gold keluaran Seraimas Herbs.

Kepada anda yang belum mencuba, boleh dapatkan Jus Hidayah Gold di:-
Toko-toko Jamu berhampiran
Laman web rasmi Seraimas Herb
Facebook : Seraimas HQ

Menang RM10,000 Dengan Peraduan Wefie Raya Jus Hidayah Gold oleh Seraimas Herb


Duta Jus Hidayah Gold - Imam Muda Asyraf
Umum mengetahui Imam Muda Asyraf merupakan juara musim pertama program pencarian imam dalam kalangan generasi muda. Program Imam Muda yang disiarkan secara langsung menerusi saluran televisyen berbayar Astro Oasis membuatkan pemilik nama Muhammad Asyraf Mohd Ridzuan dikenali ramai. Dengan tagline ‘Lebih Kuat, Lebih Cergas, Lebih Beramal’, Imam Muda Asyraf dipilih sebagai duta Jus Hidayah Gold keluaran Seraimas.

Imam Muda Asyraf juga meneruskan diri dakwah beliau menerusi program bual bicara iaitu Hidayah Talk yang membincangkan pelbagai isu melalui laman Facebook pengeluar jus ini iaitu Seraimas HQ. Program bual bicara yang berlangsung tiga kali dalam sebulan ini mengupas topik-topik semasa tentang kekeluargaan dan pentingnya kesihatan.

Menang RM10,000 Dengan Peraduan Wefie Raya Jus Hidayah Gold oleh Seraimas Herb

Peraduan Wefie Raya Jus Hidayah Gold
Berbalik kepada peraduan yang Momi ceritakan awal entri tadi, Seraimas sedang mengadakan Peraduan Wefie Raya bermula 17 Mei 2018 sehingga 1 Julai 2018 ini. Penyertaan hanya boleh dihantar bermula 17 Mei 2018. Penyertaan terakhir akan diterima sehingga pada jam 10 malam 1 Julai 2018. Hadiah bernilai RM 10,000.00 bakal dimenangi dan anda berpeluang untuk beramah mesra di rumah terbuka Hari Raya bersama Imam Muda Asyraf dan keluarga Seraimas bersama pasangan di (maklumat mengenai lokasi, masa dan tarikh akan diberitahu kemudian). Menarik kan?

Anda boleh menghantar seberapa banyak penyertaan yang dikehendaki dengan syarat setiap penyertaan mesti mempunyai gambar kotak produk Jus Hidayah Gold sebagai bukti pembelian. Pemenang dalam peraduan ini akan dipilih berdasarkan gaya yang paling kreatif. Pemilihan pemenang dibuat oleh pihak juri yang dilantik.

Pemenang akan diumumkan pada 1 Julai 2018 melalui Facebook Seraimas HQ.



Cara Menyertai Peraduan Wefie Raya Jus Hidayah Gold oleh Seraimas Herb
01. Beli Jus Hidayah Gold
02. Peserta perlu bergambar beramai-ramai (“wefie”) bersertakan Jus Hidayah Gold sebagai bukti
03. Muat turun aplikasi QR reader di App Store atau Play Store dan scan QR code yang tertera di kotak Jus Hidayah Gold
04. Isi butiran lanjut dan masukkan “original code”. Ikut langkah seperti yang tertera di laman sesawang www.seraimas.my
05. Masukan slogan "Saya sertai peraduan Wefie Raya Jus Hidayah Gold kerana........." Ayat tidak boleh melebihi 50 patah perkataan.
06. Muat naik gambar wefie raya anda di platform yang disediakan. Dengan memuatnaik gambar di platform ini anda telah mengakui bahawa:
- Gambar adalah milik anda
- Tiada sebarang pelanggaran hak cipta atau seumpamanya
- Anda bertanggungjawab sepenuhnya terhadap gambar dan maklumat yang dimuatnaik
- Membenarkan pihak penganjur menggunakan atau menyiarkan gambar anda di sebarang media bagi tujuan pengiklanan dan promosi produk Seraimas.
07. Untuk anda berpeluang memenangi hadiah, penyertaan anda mestilah diterima pada hari akhir tempoh peraduan. Semua penyertaan yang diterima di luar tempoh peraduan tidak akan dilayan.
08. Dengan menyertai peraduan ini, anda adalah dengan ini dianggap telah menerima dan bersetuju dengan terma dan syarat Peraduan #WefieRayaJusHidayahGold. Sila klik link ini.

Hadiah Peraduan Wefie Raya Jus Hidayah Gold oleh Seraimas Herb
Seramai 5 orang pemenang akan dipilih. Berikut adalah hadiah-hadiah yang bakal dimenangi.

Tempat Pertama:
Gold Bar (20g) + 2 jemputan ke rumah terbuka bersama Imam Muda dan keluarga Seraimas

Tempat Ke-2:
Gold Bar (10g) + 2 jemputan ke rumah terbuka bersama Imam Muda dan keluarga Seraimas

Tempat Ke-3 sehingga ke 5:
1 dinar emas + 2 jemputan ke rumah terbuka bersama Imam Muda dan keluarga Seraimas

Menang RM10,000 Dengan Peraduan Wefie Raya Jus Hidayah Gold oleh Seraimas Herb

Mengenai Seraimas Herbs
Serai Mas Herbs Sdn Bhd ditubuhkan pada 2005 di atas impian dan inspirasi oleh pengasas yang juga Pengarah Urusan Syarikat, Datin Hajjah Sunita Bibi Ali Akhbar. Menyedari hakikat bahawa sektor makanan tambahan bagi tujuan kesihatan dan juga produk kosmetik serta kecantikan amat menggalakkan, maka syarikat ini mula beroperasi dengan menyediakan pelbagai rangkaian produk yang bermutu tinggi.

Syarikat ini telah diperbadankan di bawah Akta Pendaftaran Perniagaan 1956 pada tarikh 22 Julai 2005. Dengan kejayaan cemerlang yang telah diperolehi sepanjang penglibatan syarikat dalam bidang ini, maka Serai Mas kini beroperasi sepenuhnya di Labis, Johor. Setiap produk yang dihasilkannya mampu dimiliki oleh setiap ahli keluarga kerana produknya bermula dari produk bayi, kanak-kanak, ibu mengandung, serta warga emas. Malah harga mampu milik yang ditawarkan ini mampu untuk dimiliki oleh setiap ahli keluarga di Malaysia.

Beliau percaya dengan hubungan kasih sayang dan kekeluargaan yang penting dalam satu keluarga itu, produk ini mampu memberi kesan positif jika diamalkan selalu. Beliau juga mahu produk kesihatannya ini mampu pergi jauh dan boleh mengorak langkah hingga ke luar negara.

Untuk maklumat lanjut mengenai Peraduan Wefie Raya Jus Hidayah Gold dan produk keluaran Seraimas Herb, anda boleh hubungi talian: +6012 7848364 dan layari laman web rasmi Seraimas Herb. Selain itu, anda boleh mengikuti perkembangan Seraimas Herb di laman sosial : Facebook, Instagram dan YouTube.

p/s : Bestnya peraduan Wefie Raya ni. Nanti Momi nak join jugalah hehe.

Post a Comment

25 Comments

el said…
fuhyooo hadiah lumayan seh
selain dpt minum jus hidayah gold yg best tu boleh lah join contest tu kan
best best best
Wawa Ashihara said…
wow..menarik gila hadiah dia...rm10k siapa tak nak kan??? nak join la cmni..hehe
Mak Lin said…
Senangnya nak join. Jomlah kite berwefie! Mak Lin singgah sini ;) - www.ceritamak.com
Dunia Zumal said…
Wah, best la hadiahnya. Nak try la...
iam.umifuzy said…
lumayan kan...jom kita join hehe
Dunia Zumal said…
Wah, bestnya kalau dapat hadiah ni. Nak try la...
Fara Lumière said…
Bestnye!! Peluang ni...
Fadzi Razak said…
Masyuk nye hadiah dia. Rasa susah nak cari kontest yang bagi hadiah gold sampai 20g
Atikah Norbaki said…
senang sangat contest gini. Ber'wefie'je boleh menang. Harap dapat menang la... eem kena pergi cari jus tu dulu apa2 pon... kan? kang x valid plak nnt...
Nadia Johari said…
Jom join..hadiah lumayan tu..best2..
Yeop Maz said…
jomlah sertai sekarang, tak lama lagi dah habis..
namia cinta said…
hadiah menarik tuu jom join sesama mana tau dpt RM10k
Lin Liena said…
wah...hadiah best...rugi kalau tak join...
ummizarra said…
Wowwww hadiah menarik. 10k gold bar tu. Syarat penyertaan pun senang. Haishhhh macam boleh join ni.
kepochi said…
hanya dengan wefie mungkin dapat menang 20g gold bar ..menarik tu
atiehilmi.com said…
bestnye hadiah dia wakkkkkkkkkkkk.. wajib lah kakak join nih..
Syafiera Yamin said…
Momi jom set date lepas ni kita semua berwefie weeeee
Jueliza Jamani said…
teruja dgn hadiah dia jer.. dah la senang sangat contest ni kan.. kalo momi akak rasa kompom menang nih!!!
Eyzamiel said…
hadiah lumayan tu
Sue Izza said…
Lumayan hadiahnya...
iuzira said…
beruntung sapa yang menang, kena dapatkan juga ni jus hidayah . mana tau rezeki last minit. bagus ni kalau amalkan badan pun sihat
wooow hadiah yang ditawarkan menggoda =D
Achik Huda said…
jangan lupa join momi...gambar2 momi selalunya berseni...mane tahu boleh menang gold bar
Zharif Azis said…
Mudah betul nak join. Wefie je boleh menang 20g gold bar. Sape nak bagi kan. Sempat lagi join nie. Nak join lah !
Sue Sopian said…
hadiahnya lumayan sgt! untung-untung boleh menang.. :)
wefie je kan.. senangnya lahai.. hihi