Kenapa Ramai Wanita Suka Menggunakan Produk Keluaran DYXY Cosmetics ?

Kenapa Ramai Wanita Suka Menggunakan Produk Keluaran Dyxy Cosmetics ?

Kenapa Ramai Wanita Suka Menggunakan Produk Keluaran DYXY Cosmetics ? | Assalamualaikum & Salam Sejahtera gais! Momi yakin pasti ramai diantara anda yang pernah dengar mengenai jenama produk makeup iaitu DYXY Cosmetics. Boleh dikatakan ramai juga kenalan wanita yang tahu mengenai produk keluaran DYXY Cosmetics ini. Ini jelas menunjukkan bahawa DYXY Cosmetics bukanlah calang-calang jenama makeup, tidak seperti mana-mana jenama makeup yang sedia ada dipasaran. Momi nak kongsi dengan anda, kenapa ramai yang suka dengan produk keluaran DYXY Cosmetics?

Kenapa Ramai Wanita Suka Menggunakan Produk Keluaran Dyxy Cosmetics ?

Mengenai DYXY Cosmetics
DYXY Cosmetics ditubuhkan pada pertengahan tahun 2016. Dalam masa yang singkat Dyxy Cosmetics telah mencapai sasaran jualan sehingga RM20 juta lebih yang direkodkan pada penghujung tahun 2017. DYXY Cosmetics telah melahirkan usahawan-usahawan yang berjaya dalam masa yang singkat. Purata penghasilan mereka 5 ke 6 angka sebulan ianya akan meningkat dari masa ke semasa. Wah hebatnya. Selain itu, DYXY juga menubuhkan 'Akademi DYXY' untuk membantu melahirkan lebih ramai jutawan kosmetik .

Untuk pengetahuan anda, DYXY Cosmetics bukan sahaja digilai oleh wanita di Malaysia malah ia turut dikenali di Indonesia terutamanya dikalangan artisnya. Ramai juga artis dari Indonesia yang telah membuat review tentang produk makeup DYXY Cosmetics. DYXY Cosmetics kini dalam perancangan untuk menawan seluruh pasaran di rantau Asia Tenggara. 

Antara produk-produk keluaran DYXY Cosmetics ialah 'Face Mist', 'Lipstick', 'Brush', 'Mascara' dan 'BC Cream'. 

Kenapa Ramai Wanita Suka Menggunakan Produk Keluaran Dyxy Cosmetics ?
Full set Dyxy Cosmetics DYXY

Kenapa Ramai Wanita Suka Menggunakan Produk Keluaran Dyxy Cosmetics ?
BC Cream & Face Mist DYXY

Kenapa Ramai Wanita Suka Menggunakan Produk DYXY Cosmetics? 
Momi sempat bertanyakan pada rakan-rakan khususnya wanita mengenai produk keluaran DYXY Cosmetics dan hampir kesemuanya mengenali jenama tersebut. Momi bertanyakan "apa yang menariknya produk ini sampai ramai orang kenal dan suka pakai produk DYXY Cosmetics ni?". Ini adalah jawapan dari salah seorang kawan Momi :

"Best sebab BC Cream DYXY ni boleh tutup segalanya jerawat. Lepas tu guna satu calit pon dah okey."

"Face Mist DYXY ni boleh buat makeup tahan lama. Sebab tu suka pakai mist dia."

"Face Mist DYXY boleh buat muka kita jadi segar." 

"Lipstick DYXY tak melekat dekat cawan."

Kenapa Ramai Wanita Suka Menggunakan Produk Keluaran Dyxy Cosmetics ?
BC Cream DYXY

Pada Momi no wonder-lah ramai yang mengenali dan menyukai produk kosmetik keluaran DYXY Cosmetics ini kerana kualitinya yang baik. Selain itu, ada juga yang kata produk DYXY juga tahan lama dan tidak comot semasa menggunakannya. Ramai yang berpuas hati menggunakan produk kosmetik dari DYXY Cosmetics ini. Ada yang siap ulang 'order' sebab berpuas hati. | Kenapa Ramai Wanita Suka Menggunakan Produk Keluaran DYXY Cosmetics ?

Untuk maklumat lanjut mengenai produk dan stokis DYXY Cosmetics, anda boleh layari laman web rasmi mereka, DYXY Cosmetics. Untuk mengetahui perkembangan terkini mengenai DYXY Cosmetics, anda boleh layari laman media sosial mereka di Facebook dan Instagram.


Post a Comment

1 Comments

tak penah cuba lagi.. tapi penah consider nak try. lepas habis bekalan mekap skrng kot =D