RenoSkin - Produk Medic Serum Bantu Cegah Masalah Kulit Sensitif & Eczema

RenoSkin - Produk Medic Serum Serbaguna Yang Bebas Dari Kimia

RenoSkin - Produk Medic Serum Serbaguna Yang Bebas Dari Kimia | Assalamualaikum & Salam Sejahtera gais! Pastinya ramai diantara kita yang mengalami masalah kulit sensitif dan eczema. Baru-baru ini Momi ada nampak satu produk yang mampu untuk mengurangkan masalah kulit sensitif dan eczema iaitu RenoSkin Medic Serum. Apa yang buat Momi tertarik pada Medic Serum ini ialah bahan yang digunakan tidak mengandungi kimia dan ia dipebuat100% dari bahan asli.

RenoSkin - Produk Medic Serum Serbaguna Yang Bebas Dari Kimia

Apa Itu RenoSkin - Medic Serum?
RenoSkin Medic Serum ini adalah produk generasi terkini yang merupakan penyelidikan saintfik khas untuk merawat Eczema dan kulit sensitif. Ia dihasilkan dari komponen campuran herba semulajadi bersama bahan aktif ekstrak Vitamin E dan Vitamin A. Dengan itu, ia lebih berkesan sebanyak 70-80 kali ganda berbanding vitamin sintetik. Ia juga diperkaya dengan pelembab semulajadi. Memang sesuai untuk dipakai sebelum tidur.

Bahan yang digunakan dalam Medic Serum ini ialah ekstrak buah zaitun, herba rosemary dan ekstrak kelapa asli. Ia juga menggunakan agen pelembap semulajadi, anti-radang dan anti-bakteria & anti-kulat. 

RenoSkin - Produk Medic Serum Serbaguna Yang Bebas Dari Kimia

Siapa Boleh Guna RenoSkin - Medic Serum?
Mungkin anda tertanya, adakah RenoSkin - Medic Serum ini selamat untuk digunakan untuk kanak-kanak dan bayi? Kebiasaanya eczema berlaku pada kanak-kanak dan bayi kan? Ya, produk ini menggunakan bahan semulajadi serta tidak menggunakan bahan kimia jadi ia selamat digunakan oleh semua lapisan umur (bayi hingga dewasa). Selain itu, ia tidak menggunakan pewangi sintetik dan tiada bahan pengawet.

Kelebihan Menggunakan RenoSkin - Medic Serum?
Seperti yang anda sedia maklum, RenoSkin - Medic Serum boleh meredakan eczema dan kulit sensitif, mengawal kelembapan kulit serta mampu menjadi produk hilangkan parut. Selain itu, ia juga menyuburkan rambut, menghilangkan regangan kulit, merawat luka melecur dan merawat gatal-gatal, merah dan alahan kulit. Untuk bayi pula, ia mampu merawat dan mencegah ruam lampin. 

RenoSkin - Produk Medic Serum Serbaguna Yang Bebas Dari Kimia

Cara Menggunakan RenoSkin - Medic Serum?
Cara menggunakannya sangat mudah dengan hanya sapukan serum secara nipis sahaja di pelipat lengan untuk semalaman. Sapukan secara nipis serum pada bahagian bermasalah dua (2) kali sehari selepas mandi. Perhatian : Sekiranya terdapat gatal dan kemerahan. berkemungkinan anda alergik terhadap kandungan herba, jadi anda dinasihatkan supaya hentikan penggunaan.

RenoSkin - Produk Medic Serum Serbaguna Yang Bebas Dari Kimia

Produk ini telah didaftarkan di bawah kilang bertaraf  GMP (Good Manufacturing Practice) dengan nombor pendaftaran KKM NOT 161106450K. Bagi anda yang belum pernah cuba menggunakan produk untuk masalah-masalah penyakit diatas, apa kata anda cuba dan lihat hasilnya nanti. | RenoSkin - Produk Medic Serum Serbaguna Yang Bebas Dari Kimia

Untuk maklumat lanjut mengenai Renoskin, anda boleh layari ke laman web rasmi Renoskin dan anda juga boleh ikut mereka di laman media sosial Facebook dan Instagram. Selamat mencuba!

Post a Comment

0 Comments