Kurang Selesa Dengan Bau Ketiak Sendiri? Axilas Jalan Penyelesaiannya

23:11:00 Rafzan Tomomi 15 Comments



Assalamualaikum & Salam Sejahtera gais ! Ramai diantara kita pasti rasa kurang selesa dengan bau ketiak sendiri. Tahukah anda, Glamohealth telah melancarkan sebuah  produk baru yang dicipta khas untuk pengguna yang mempunyai masalah “ketiak” iaitu Axilas.



Produk Axilas ini dirumus khas untuk membantu pengguna yang mempunyai masalah ketiak seperti, ketiak berbau, ketiak berair atau berpeluh, ketiak hitam dan lain-lain lagi. Produk ini sesuai digunakan oleh Lelaki & wanita, atlet sukan, anggota beruniform, remaja, suri rumah, perokok dan lain lain.


Axilas adalah produk seperti deodorant, untuk membantu anda mengurangkan masalah peluh berlebihan dibahagian ketiak dan mengurangkan masalah badan berbau. Selain itu, ia membantu merawat liang pori ketiak anda daripada pengeluaran peluh yang berlebihan kerana ia dapat menutup liang pori ketiak anda. Disamping itu, ia juga dapat membantu masalah tangan dan kaki berpeluh.


Kebaikan Menggunakan Axilas
Pastinya Axilas memberi kebaikan kepada anda selepas menggunakannya. Produk Ini memutihkan ketiak dan menghilangkan masalah bau badan dan ketiak dengan pantas. Seterusnya, badan anda akan merasa segar, kering dan bebas bau sepanjang hari.

Axilas juga membuatkan anda lebih yakin berhadapan dengan kawan kawan atau orang sekeliling. Selain itu, ketiak tidak rasa melekit lagi walaupun dalam situasi cuaca panas. Bestnya, tiada lagi masalah baju di ketiak kekuningan.


Cara Penggunakan Axilas
- Kulit mestilah kering dan tidak rosak (luka atau melecet)
- Menggunakan Axilas antiperspirant pada waktu malam sebelum tidur.
- Sapu nipis pada permukaan kulit ketiak sebanyak 2 kali atas dan bawah) .
- Basuh permukaan kulit ketiak di waktu pagi dengan menggunakan sabun dan air.
- Digalakkan menggunakan 2-3 malam dalam masa seminggudan selepas mencabut/mencukur bulu ketiak.

Untuk maklumat lanjut mengenai Axilas Antiperspirant, sila ke laman media sosial : 


15 comments:

  1. Hehe.. mana ada orang yang suka dengan bau ketiak sendiri.. lainlah kalau wangi.. sanggup tenyek banyak2 rasanya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha betul tu. kena pakai, nak elak bau tak disenangi. haha

      Delete
  2. Patut lah u oll sentiasa yakin dan beraksi dengan penuh emosi sebab ini lah telah menjadi u oll orang paling wangi... ok tahu..

    ReplyDelete
  3. hihi.. untuk hygiene yang baik, bagus produk ni. :D

    ReplyDelete
  4. Ni bagus bagi anak bujang guna ni, kalau akak kata dia bau cam kambing tau pulak marah

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahaha jujur komen ni. Ya memang sesuai untuk anak bujang. hehe

      Delete
  5. Lorh pakai sebelum tido ke..nak pakai g jalan jalan xleh ke..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hey pakai bila bila pon boleh. ikut selesa hehe

      Delete
  6. ketiak busuk otomatik keyakinan hilang wei.. jangan biarkan ketiak busuk membelenggu hidup anda..hehehe..

    ReplyDelete
  7. Kita ada pkai ala2 mcm ni...tp nama dia perspirex...
    Mmg berkesan

    ReplyDelete
  8. 1st time dengar produk ni. Memang pening kalau ada bau ketiak ni ☺

    ReplyDelete
  9. hahaha... talking about ubat ketiak sure akan pening lalat bila duduk bersebelahan yg kuat bau peluhnya.. harapnya produk ni dapat membantu .ereka yg mengalami masalah bau peluh..

    ReplyDelete
  10. Patutlah momi sentiasa wangi je. Adakah ini rahsianya? haha. Best best. mcm boleh layan je ni

    ReplyDelete