Kempen Big Baby Fair Di Lazada | Lazada Big Baby Fair


Assalamualaikum & Salam Sejahtera gais ! Kehadapan ibubapa sekalian, Lazada ingin berkongsi keceriaan bersama ibu-bapa atau bakal ibu bapa sempena kempen Big Baby Fair yang akan berlangsung dari 29 Mac sehingga 2 April ini. Anda boleh menikmati tawaran terbaik dan harga bagi pelbagai jenis produk bayi!


Anda berpeluang menikmati diskaun sehingga 80% untuk pelbagai barangan termasuklah lampin, fesyen kanak-kanak dan kelengkapan bayi.  Antara jenama terkemuka yang para rakyat Malaysia boleh dapatkan sepanjang kempen Big Baby Fair termasuklah Mamypoko, Huggies, Nestle, Sweet Cherry, Pediasure, Goo.N, Wyeth, Anakku dan Fisher Price dan banyak lagi.


Untuk pengetahuan anda, Huggies juga menawarkan harga diskaun sehingga 43% untuk kesemua jenis lampin bayi. Menarik kan?


Tanpa perlu nak keluar dari rumah, anda boleh membeli belah barangan bayi dengan mudah di Lazada Malaysia. Ini termasuklah menawarkan kepada para pelanggan kami dengan cara pembayaran yang pelbagai.


Bukan sahaja anda akan menikmati diskaun hebat dan jualan segera daripada jenama di atas tetapi anda juga boleh mengharapkan penghantaran percuma apabila anda membeli produk terpilih! 
Anda juga berpeluang untuk memenangi hadiah hebat dengan menyertai peraduan di social media Lazada Malaysia.


Lazada Big Baby Fair Blogger Contest
Untuk Blogger-blogger Malaysia juga berpeluang untuk memenangi Lazada Malaysia shopping voucher dengan menyertai Lazada Big Baby Fair Blogger Contest. 6 Blogger bertuah berpeluang memenangi voucher membeli-belah Lazda Malaysia bernilai RM500 setiap seorang. Lazada Big Baby Fair Blogger Contest bermula pada 27 March dan akan tamat pada 2 April 2017. Sila ke http://www.lazada.com.my/blogger-contest/ untuk maklumat lanjut.

Dengan peningkatan kos sara hidup, anda sewajarnya merancang dengan lebih baik dalam membuat sebarang pembelian. Jadi tunggu apa lagi, inilah masanya untuk membeli-belah! Layari “Lazada Big Baby Fair” sekarang. 

Jangan tenung saja, klik lah link dekat atas ni! hehe

Post a Comment

6 Comments

Lisa Nurulain said…
wahh best ni,, boleh sugest kat kawan kebetula memang diorang tengah cari brg baby
Yana Yani said…
wah! 85% tu! nak kena terjah juga ni.
done mark calendar =)
Intan Saffyna said…
hi, saya datang singgah sini follow awak :)
Tengkubutang said…
hee. TB sempat shopping.. yeayyy