Citrex A.M.G - Membantu Mengurangkan Berat Badan Ideal Untuk Anda!


Citrex A.M.G - Membantu Mengurangkan Berat Badan Ideal

Assalamualaikum & Salam sejahtera gais. Baru-baru ni, rasa macam berat badan naik pula. Kebetulan Momi ada jumpa satu produk untuk mengurangkan berat badan tau. Nak tahu produk apa? Produk tersebut ialah Citrex A.M.G keluaran Pharmaniaga. Jom baca apakah kebaikan yang anda akan dapat selepas mencuba produk  Citrex A.M.G ini.

Citrex A.M.G - Membantu Mengurangkan Berat Badan Ideal

Jika anda mengalami masalah seperti perut buncit atau ingin menurunkan berat badan tapi tidak tahu produk apa, Citrex A.M.G jawapannya. Produk CITREX African Mango & Mate (Citrex A.M.G) merupakan makanan tambahan untuk membantu anda mengurangkan berat badan, disamping itu ia membakar lemak anda. Ia juga mampu meningkatkan tahap metabolisma anda.

Citrex A.M.G - Membantu Mengurangkan Berat Badan Ideal

Cara Pengambilan Citrex A.M.G sebaiknya 1 sachet sebelum sarapan pagi setiap hari. Tapi jenis Momi kalau dah suka satu produk tu, Pagi dan Malam (sebelum tidur) mesti minum sebab rasa dia manis dan sedap tau. Citrex A.M.G mengandungi gabungan dari African Mango Extract, Yerba Mate Extract dan Garcinia cambogia yang merupakan hasil daripada tumbuh-tumbuhan dan buah-buahan. Ia juga tidak mengandungi gula tambahan sebab rasa dia memang dah manis.

Citrex A.M.G - Membantu Mengurangkan Berat Badan Ideal

Untuk pengetahuan anda, Citrex A.M.G TIDAK mengandungi Sibutramine yang merupakan sangat bahaya dan mampu menyebabkan kesan sampingan lain untuk tubuh badan kita. Sibutramina sebenarnya mampu menyekat nafsu makan anda dan tidak sesuai jika diambil berlebihan. Jadi Citrex A.M.G bebas Sibutramine dan selamat untuk diminum. (Klik sini untuk maklumat lanjut mengenai Sibutramine) 

Citrex A.M.G - Membantu Mengurangkan Berat Badan Ideal

Selepas mencuba Citrex A.M.G selama seminggu ini, ternyata ia selamat untuk minum. Rasanya tiada kesan sampingan seperti sakit perut ke, atau cirit birit selepas minum malah lebih mudah lawas selepas minum. Untuk pengetahuan anda, gabungan unik bahan-bahan yang digunakan terbukti secara klinikal untuk menyokong proses biokimia badan untuk menurunkan berat badan secara semulajadi. Jadi jom cuba minum Citrex A.M.G dan lihat kesannya. :)

Citrex A.M.G keluaran Pharmaniaga ini boleh didapati dengan harga RM75.00 untuk 28 sachet 15gram di Kedai Denai Hati :  http://www.denaisell.com/s/citrex-a-m-g/


Post a Comment

2 Comments