Movie Review - The Huntsman: Winter's War


Assalamualaikum & Salam Sejahtera gais. Dah bersedia untuk menonton filem sekuel/prekuel dari Snow White & The Huntsman (2012)? Dengarnya filem ini mendapat review yang positif dikalangan mereka yang sudah menonton. Apakah yang menariknya filem ini?  ::Amaran : Spoiler:: 


Saksikan Trailer "The Huntsman: Winter's War"!
Download The Huntsman : WInter War 2016

SINOPSIS THE HUNTSMAN : WINTER'S WAR
Filem arahan Cedric Nicolas-Troyan mengisahkan tentang seorang Ratu Jahat Ravenna mengkhianati adiknya Freya dan menyebabkan Freya berundur ke sebuah negara di utara. Dengan hatinya tidak lagi boleh menyayangi, Freya memberi arahan supaya pemburu-pemburu elitnya tidak jatuh cinta. Apabila kedua-dua ratu mula bertempur untuk mendominasi, pemburu elit Eric dan rakan seperjuangannya, Sara, adalah wira di antara kedua-dua ratu jahat itu.

Bahasa: Inggeris
Klasifikasi: P13
Tarikh Tayangan: 14 April 2016
Genre: Pengembaraan / Fantasi
Durasi: 1 Jam 54 Minit
Pengedar: UNITED INTERNATIONAL PICTURES
Pelakon: Chris Hemsworth, Charlize Theron, Emily Blunt, Jessica Chastain, Sam Claflin, Nick Frost
Format: 2D, 2D D-BOX


REVIEW
Soo it's a sequel dari filem Snow White . Ini adalah antara filem yang nak tengok untuk tahun ini. Sebenarnya teruja bila tengok watak lakonan Emily Blunt tu persis Elsa haha. Filem ini lebih memfokuskan mengenai Huntsman, bagaimana susah payahnya kehidupan Hunstman . Jadi babak Snow White hanya ada beberapa sahaja. Jalan ceritanya agak menarik dan akan ada twist plot ditengah ceritanya. Ya, one thing yang menariknya ada watak orang kerdil yang buat korang gelak, so cerita dia terlalu serius dan bosan. Keseluruhannya, Momi berpuas hati dan mudah terhibur dengan filem ini. Nampaknya macam ada sambungan je ni haha. Korang yang nak menonton , selamat menonton :)



Dengan ini, Momi nak bagi
4 / 5 
BINTANG

Poster The Huntsman : WInter War 2016 Download | The Huntsman : WInter War 2016 Subtitle | Sinopsis The Huntsman : WInter War 2016 Synopsis | Poster The Huntsman : WInter War 2016 Review | Poster The Huntsman : WInter War 2016 | The Huntsman : WInter War 2016 Torrent | Review filem The Huntsman : WInter War 2016 | Barisan pelakon  The Huntsman : WInter War 2016  Review film The Huntsman : WInter War 2016

Post a Comment

2 Comments

Ezad Skytech said…
Huntsman : Winter's War ni prekuel Snow White and The Huntsman...kiranya cerita sebelum...baru je tengok hari tu...boleh tahan juga la...lepas ni nak layan sekuelnya pula la...Snow White and The Huntsman...barulah paham jalan ceritanya nanti...hehe
Rafzan Tomomi said…
hehehe tu laa.. :)