Hilangkan Parut Jerawat Dengan Azanis Scar Serum

15:35:00 Rafzan Tomomi 0 Comments


Assalamulaikum & Salam sejahtera gais. Mesti rasa tak berapa nak selesa kan bila jerawat mula hinggap dekat muka kita? Of course. Korang pon mesti tak suka bila ada parut dekat muka dan tubuh badan kan? bagaimana cara hilangkan parut jerawat tu? Semua tu tak perlu risau lagi bila dah ada satu produk untuk hilangkan parut dengan berkesan iaitu produk dari "AZANIS SCAR SERUM".


Produk AZANIS SCAR SERUM ni sudah lama berada dipasaran. Kini ia kembali dilengkapi dengan bahan utama yang baru iaitu Cocoa Butter. Cocoa Butter telah dikenali di seluruh dunia dengan keberkesanannya dalam mengatasi masalah parut. Dengan gabungan istimewa antara Vitamin E dan Cocoa Butter, maka terhasil formula terbaru iaitu 'Vita-Cocoa Booster Formula'. Packaging pon dah baru tau hehe. 


Produk AZANIS SCAR SERUM berfungsi untuk mempercepatkan proses pemulihan parut serta melicinkan kulit. Bukan itu sahaja, ia juga memudarkan penampilan parut lama dan baru dengan menghidrat dan melembutkan tisu parut disamping menggalakkan proses sintesis kolagen. Cocoa Butter bertindak sebagai bahan untuk optimasikan proses. Apabila ia diserap ke lapisan epidermis dan dermis, ia menghasilkan satu lapisan kelembapan dan minyak bagi melindungi kulit dari elemen cuaca yang menjadi penghalang kepada penstrukturan semula kulit yang rosak. 


Kalau tak berapa yakin, korang boleh tengok beberapa testimoni yang dilakukan. (Klik Sini!) Jadi ini adalah salah satu testimoni yang sememangnya berkesan :


Untuk maklumat lanjut mengenai produk AZANIS SCAR SERUM : 


cara hilangkan parut jerawat | cara hilangkan parut di muka | cara hilangkan parut di badan | azanis scar serum | azanis scar serum review | Scar serum

0 comments: