Nak Kurangkan Kolestrol & Kekal Sihat? Jom Cuba Pati HerbaMadu! | Clear Herbs

15:03:00 Rafzan Tomomi 12 Comments


Assalamualaikum & Salam Sejahtera gais. Kalau kita semua tak jaga makan , kita bakal berdepan dengan risiko penyakit seperti stroke, gout, resdung, darah tinggi dan macam-macam lagi jenis penyakit. Pengambilan makanan yang berkhasiat dan kurang kolestrol memang penting untuk kita kekal sihat dan nampak muda. Nak tahu bagaimana nak kurangkan kolestrol & kekal sihat? Teruskan membaca.


Haaa.. kalau rasa risau tentang kolestrol berlebihan dalam badan tu, apa kata korang cuba amalkan Pati HerbaMadu keluaran Clear Herbs Sdn Bhd & Clear Herbs Trading. Pati HerbaMadu mengandungi campuran ramuan seperti Madu lebah asli, Halia, Bawang Putih, Jus Lemon, Cuka epal & Kurma. Pati HerbaMadu ini 100% asli tanpa pengawet, mempunyai kelulusan GMP KKM, Mesti KKM, ahli Persatuan Pengguna Islam Malaysia. Antara kebaikan yang korang dapat setelah mengamalkan Pati HerbaMadu ni :
- Menurunkan kadar kolesterol
- Membersihkan saluran jantung yang tersumbat
- Menurunkan berat badan
- Melancarkan proses pembuangan
- Baik untuk pesakit darah tinggi dan kencing manis
- Membuang angin dalam badan


Sebotol Pati HerbaMadu 250ml ini berharga RM69 (Semenanjung Malaysia) & RM79 (Sabah & Sarawak). Untuk dapatkan Pati HerbaMadu, Boleh tengok dan klik senarai agen & stokis yang berdekatan korang, senang nak beli kalau dah habis. :)

Senarai Agen & Stokis Pati HerbaMadu


Facebook : Clear Herbs
Blog Rasmi Pati HerbaMadu : patiherbamadu.blogspot.com
Contact Number : 0192535796 / 0133627775 / 0125157396

*testimoni pengguna*

Testimoni Pati HerbaMadu

Produk Kesihatan Terbaik | Pati terbaik untuk mencegah penyakit | Cara mencegah strok | Produk Kesihatan Terbaik

12 comments:

  1. wow banyak khasiatnya ! menurunkan berat badan pun boleh eh? ehemm terasa sikit saya hehe.

    btw saya tag di sini http://www.sayidahnapisah.com/2016/01/pencarian-mega-bloglist-aisyhah-nyais.html :)

    ReplyDelete
  2. Ni nak beli ni.. Nak kurussss! Gemuk sgt dah badan ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. beli untuk jaga kesihatan okay. Ina tak gemuklahhh hehe

      Delete
  3. memang kena jaga badan dan jaga senaman.

    kalau tak..memanjang bergantung pada ubat dan supplemen aje.

    ReplyDelete
  4. natural product memang terbaik :)

    ReplyDelete
  5. boleh la ni cuba. kolestrol ni tua muda semua ada. kena jaga kesihatan dr awal...

    ReplyDelete
  6. Bagus utk kesihatan ni.. kita yg muda boleh mencegah penyakit dgn mengamalkan produk pati herba madu ni

    ReplyDelete