Assalamualaikum & Salam Sejahtera gais. Kalau kita semua tak jaga makan , kita bakal berdepan dengan risiko penyakit seperti stroke, gout, resdung, darah tinggi dan macam-macam lagi jenis penyakit. Pengambilan makanan yang berkhasiat dan kurang kolestrol memang penting untuk kita kekal sihat dan nampak muda. Nak tahu bagaimana nak kurangkan kolestrol & kekal sihat? Teruskan membaca.


Haaa.. kalau rasa risau tentang kolestrol berlebihan dalam badan tu, apa kata korang cuba amalkan Pati HerbaMadu keluaran Clear Herbs Sdn Bhd & Clear Herbs Trading. Pati HerbaMadu mengandungi campuran ramuan seperti Madu lebah asli, Halia, Bawang Putih, Jus Lemon, Cuka epal & Kurma. Pati HerbaMadu ini 100% asli tanpa pengawet, mempunyai kelulusan GMP KKM, Mesti KKM, ahli Persatuan Pengguna Islam Malaysia. Antara kebaikan yang korang dapat setelah mengamalkan Pati HerbaMadu ni :
- Menurunkan kadar kolesterol
- Membersihkan saluran jantung yang tersumbat
- Menurunkan berat badan
- Melancarkan proses pembuangan
- Baik untuk pesakit darah tinggi dan kencing manis
- Membuang angin dalam badan


Sebotol Pati HerbaMadu 250ml ini berharga RM69 (Semenanjung Malaysia) & RM79 (Sabah & Sarawak). Untuk dapatkan Pati HerbaMadu, Boleh tengok dan klik senarai agen & stokis yang berdekatan korang, senang nak beli kalau dah habis. :)

Senarai Agen & Stokis Pati HerbaMadu


Facebook : Clear Herbs
Blog Rasmi Pati HerbaMadu : patiherbamadu.blogspot.com
Contact Number : 0192535796 / 0133627775 / 0125157396

*testimoni pengguna*

Testimoni Pati HerbaMadu

Produk Kesihatan Terbaik | Pati terbaik untuk mencegah penyakit | Cara mencegah strok | Produk Kesihatan Terbaik