Selamat Pengantin Baru Apiz & Anna / Eja & Paan | 13 Disember 2015

22:40:00 Rafzan Tomomi 0 Comments


Assalamualaikum & Salam Sejahtera gais. Ahad, 13 Disember lepas berlangsung majlis perkahwinan sedara belah Mak Esah (mak saya tu haha), iaitu Apiz & Anna dan Cik Ja & Paan dekat Kampung Kuala Pajam, Beranang, Selangor. Kami sekeluarga hadir ke majlis tersebut dan baju kami disponsor oleh pengantin yer hehe Terima kasih . Jom baca kisah sesama majlis berlangsung.


Majlis bermula lepas jam 11.00 pagi dan kami tiba dalam pukul 12.30 tengah hari macamtu. Terima kasih Cik Nasa bawak kitorang ke sana hehe. Setibanya disana, bertegur sapa dan bersalaman dengan sedara mara dan dipelawa makan lagi. First thing kat situ nampak aiskrim, terus terjah dapatkan aiskrim haha. Maaf tak dapat menahan nafsu , aiskrim sedap sangat . Lepas makan aiskrim, serang makanan pulak, sedap-sedap lauk pengantin (tapi tak sempat tangkap gambar sebab teruja sangat haha).


Lepas makan, pengantin pon dah nak bersanding. Saya pon jadi sis jemah jugak, nak jugak tangkap gambar masa pengantin berjalan haha. Nasib baik sempat dapat. Pengantin jalan terus ke meja makan beradab. Memang meriah sebab dua pengantin kan hehe. Kebetulan masa tu hujan pulak tapi semua masih steady punya hehe. Dah lah malas nak cerita banyak jom tengok beberapa gambar yang sempat dirakam :



































haaaa.. amacam? Bukan main lagi semua atas pelamin ye hahaa Gambar pengantin tak banyak , yang banyak gambar korang je hahaha. Apa-apa pon nak ucap tahniah dan selamat pengantin baru kepada pasangan pengantin kita, Apiz & Anna & Cik Ja & Paan . Semoga berbahagia selamanya okay. #baralekgadang #131215


Majlis Perkahwinan Orang Melayu | Pelamin Majlis Perkahwinan Orang Melayu | Kek Pengantin Melayu | Adat Majlis Perkahwinan Orang Melayu | Majlis Perkahwinan Afiq & Mira | Majlis Perkahwinan Orang Melayu 2015

0 comments: