Nak Cantik & Sihat? Jom Cuba Produk-Produk Ini! | Salina'z Herbs

23:00:00 Rafzan Tomomi 6 Comments


Assalamualaikum & Salam Sejahtera gais. Semua orang nak cantik kan? Eh saya pon nak cantik jugak lah! hehe Dalam banyak-banyak produk kecantikan yang sedia ada dipasaran, pernah cuba produk-produk dari Salina'z Herbs? Korang kaum wanita yang nak cantik atau bertambah cantik tu boleh cuba pelbagai produk keluaran Salina'z Herbs. Apa yang menariknya produk ni? Haaa teruskan membaca. :)

Pengasas Produk Salina'z Herbs

Salina'z Herbs telah beroperasi sejak 8 tahun yang lepas dan merupakan salah satu syarikat bumiputra yang masih berdiri kukuh dalam bidang pengusahaan produk kecantikan wanita dan keluarga. Walaupun banyak rintangan yang telah dilalui dan bagi kelansungan syarikat, pasangan suami isteri Mohd Zamzuri Zahari, 41 tahun dan isteri, Nor Salina Abd Sani, 39 tahun, tidak pernah mengalah dan berputus asa bagi mencapai impian mereka menjadi usahawan berjaya. 


Puan Salina semasa menerangkan mengenai produk Salina'z Herbs

Bermula dengan hanya berbekalkan modal sebanyak RM500 ringgit, siapa sangka, sekarang mereka telah mempunyai beberapa rangkaian kedai jamu dan butik kecantikan mereka sendiri disamping mengeluar dan memasarkan produk jenama mereka sendiri di bawah lebel Salina’z Herbs bagi produk penjagaan diri dan Salina’z Beauty bagi produk kecantikan. Alhamdulillah :)


Antara produk-produk keluaran Salina'z Herbs

Untuk pengetahuan korang, Salina’z Herbs kini telah mempunyai lebih dari 15 produk dibawah jenama Salina’z Herbs. Selain dari produk yang bermutu tinggi, harga yang ditawarkan juga adalah serendah dari RM 19.90 sehingga RM 150.00. Haaa.. apa produk-produk keluaran Salina'z Herbs ni? Jom ler intai-intai : 

Jus Kembali Dara 
RM 43.90 (Semenanjung Malaysia)
RM 46.90 (Sabah & Sarawak)

Kalau korang yang perempuan tu yang nak cuba (yang lelaki jangan gatal-gatal nak cuba hehe), ini adalah antara kebaikan yang terdapat dalam Jus Kembali Dara
  • Menegang & mencerahkan kulit
  • Membantu menghilangkan bau badan
  • Membantu mengatasi masalah keputihan
  • Memberikan tenaga dalaman wanita
  • Merawat masalah keputihan & haid yang tidak teratur
  • Menaikan tulang punggung & payudara wanita agar lebih montok dan anjal
  • Menyuburkan rahim & peranakkan wanita (baik untuk wanita yang sukar mendapatkan zuriat)
  • Melambatkan proses menopaus
  • Meningkatkan sistem imunisasi
  • Mengurangkan senggugut
  • Menambahkan keinginan seksual wanita & mengeratkan hubungan suami isteri
  • Sesuai untuk semua wanita sebelum atau selepas rumahtangga
  • Mengetat dan mengecutkan rahim (bagi wanita lepas bersalin)
  • Menguatkan otot faraj dan mengetatkan faraj
  • Menambah kolagen dalam badan
  • Mencantikan kulit dan nenaikan seri wajah
  • Menyeimbangkan dan mengawal kelembapan vagina
  • Membantu wanita dari dijangkiti penyakit kelamin yang disebabkan oleh jangkitan fungus dan bakteria


Slimax White Cofe
RM 39.90 (Semenanjung Malaysia)
RM 43.90 (Sabah & Sarawak)

Haaa,.. yang ini encik abang boleh cuba minum. Apa bestnya?

  • Membantu melangsingkan badan
  • Membantu merendahkan kolesterol
  • Membantu mencerahkan kulit
  • Membantu merawat penyakit
  • Membantu masalah rambut
  • Membantu masalah insomnia
  • Membantu mengurangkan sakit sendi & otot
  • Membantu menambah tenaga



Minyak Kelapa Dara
RM 39.90 (Semenanjung Malaysia)
RM 43.90 (Sabah & Sarawak)

Dengan adanya Minyak Kepala Dara ini, ia dapat membantu mereka yang mahu : 

  • Mengatasi masalah migraine
  • Mengatasi masalah resdung
  • Mengatasi masalah sembelit
  • Mengatasi masalah ruam lampin
  • Mengatasi masalah psoriasis
  • Mengatasi masalah alahan makan & ezima
  • Mengekalkan berat badan ideal
  • Melembutkan rambut
  • Membantu mencairkan kahak & melegakan pernafasan


Feminine Wash
RM 22.90 (Semenanjung Malaysia)
RM 27.90 (Sabah & Sarawak)


  • Mengembalikan kewanitaan
  • Merapatkan otot vagina yang longgar selepas bersalin
  • Membantu mengatasi masalah keputihan
  • Membantu mengatasi masalah kegatalan
  • Membantu mengatasi masalah berbau akibat daripada bakteria
  • Memelihara keseimbangan pH
  • Memberi kesegaran & keselesaan sepanjang hari


Putri Drink
RM 39.90 (Semenanjung Malaysia)
RM 43.90 (Sabah & Sarawak)


  • Meningkatkan keinginan seksual
  • Meningkatkan kesuburan wanita
  • Mengimbangi hormon
  • Membantu mencerahkan kulit
  • Menghilangkan kedutan pada kulit
  • Membantu menegangkan kulit
  • Membantu mencantikan & menggebukan kulit
  • Membantu menambah tenaga

Info untuk korang : 

Salina Herbs
Nor Salina Abd Sani 
No. Telefon : 019-2796949 
Email :  salinazherb@ymail.com 
Instagram : @salinazbeauty & @salinazhrb
Website :  salinazbeauty.com

Macam mana nak dapat kan? haaa jom terjah cawangan Salina'z Herbs / Salina'z Beauty :

Shah Alam
  • No.10 Tingkat 1, Alam Budiman, Seksyen U10, Shah Alam.
Putrajaya
  • No.26A, Tingkat 1, Jalan Diplomatik, Presint 15, 65025 Putrajaya. K03, Pasar Awam, Presint 16, Putrajaya.
  • K08, Lower Ground, South Area. Alamanda Shopping Centre, Jalan Alamanda, Presint 1, Putrajaya

Haaaa... tunggu apa lagi? Kalau berminat nak cuba, boleh datang ke Shah Alam atau Putrajaya seperti alamat yang tertera di atas. Mesti ada antara korang tak sabar nak jadi cantik kan? hehe. Cuba jangan tak cuba ya! Terima kasih kepada Halim BrothersHai Blogger! & Salina'z Herab kerana menjemput saya :)

p/s : sedap jugak Slimax White Cafe ni hehe
Produk Kecantikan | Tips nak cantik selalu | Produk dari Salina'z Herbs | Produk Wanita Yang Laris Di Pasaran

6 comments:

  1. yeayy...nanti awak kurus laaa..hehehee

    ReplyDelete
  2. sedapkan kopi tu.. seger badan
    kena cuba jus kembali dara.. memang sedap dan berkesan

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye kak, saya dah cuba berapa hari. best :)

      Delete
  3. Wow!!! Nak cuba try test nanti. Nak try yg minuman dulu

    ReplyDelete