Inginkan Kulit Cantik Persis Che Ta? | Rysya Skincare


Assalamualaikum & Salam sejahtera gais. Nak kulit cantik macam Che Ta tak? Semestinya ramai yang mahu kelihatan cantik sepanjang masa kan? Jom cuba produk dari Rysya Skincare. Konfem korang akan 'flawless' persis Che Ta. Kenapa Che Ta? sebab Che Ta atau Rozita Che Wan adalah duta produk Rysya Skincare. Lepas guna produk ni, konfemlah ada iras-iras Che Ta hehe. Apakah produk-produk kecantikan serta ramuannya? Jom teruskan membaca. :)

LY Facial Cleanser  
RM45


LY Facial Cleanser yang mengandungi Vitamin C dan Licorice dirumus khas untuk membuat "pembersihan secara lembut" terhadap kulit wajah. Ia membersihkan segala kekotoran dan menjadikan kulit wajah lebih segar tanpa menganggu kelembapan semula jadi kulit. Jadi Cleanser ni tak meninggalkan kesan kering lepas basuh dengan air.


Cara penggunaannya ialah letakkan cecair pencuci pada tapak tangan yang telah dibasahkan. Gosok kedua-dua belah tangan secara perlahan-lahan sehingga berbuih, kemudian sapukan ke seluruh muka dan elakkan terkena bahagian mata. Bilas sehingga bersih. Gunakan dua kali sehari pada waktu pagi dan malam. 

LY Facial Toner
RM45


LY Facial Toner yang mengandungi Phyto Placenta Extract dan Vitamin B3 menjadikan kulit korang dilindungi, kelihatan berseri, lembut dan licin. Kalau korang kerap guna Toner ni, ia membolehkan kulit wajah lebih tegang dan mengecilkan liang-liang pori. Toner ini mampu melembapkan kulit, memastikan ia sentiasa terhidrat dan memelihara kulit daripada menjadi kering. Sesuai untuk semua jenis kulit termasuk kulit yang sensitif macam saya hehe.


Cara penggunaannya ialah sapukan Toner ini selepas mencuci muka dengan Rysya Facial Cleanser. Kalau boleh, elakkan terkena bahagian mata. Gunakan dua kali sehari pada waktu pagi dan malam.

Rysya 24K Gold Serum
RM140


Rysya 24K Gold Serum mengandungi empat bahan iaitu Pullulan, Glycine Soja ( Soya Bean ), Red Algae dan 24K Gold. Ia membantu merangsang regenerasi kulit serta melawan tanda-tanda penuaan secara semulajadi. Serum ini mempunyai manfaat untuk memelihara kulit supaya sentiasa terhidrat, meningkatkan khasiat dan mampu  mencerahkan  kulit serta dapat mencegah pertumbuhan jerawat. Ia juga dapat menguatkan sel-sel kulit. Rysya 24K Gold Serum mampu menyampaikan kepekatan nutrien yang lebih besar bagi menembusi ke bahagian dalam kulit.


Cara penggunaannya ialah sapukan Serum ini selepas menggunakan Rysya Skincare Toner. Urut dengan teliti ke seluruh kulit wajah. Gunakan dua kali sehari pada waktu pagi dan malam. 

Rysya 24K Gold Miracle Cream 
RM140


Rysya LY 24K Gold Miracle Cream mengandungi ramuan anti-penuaan unik yang telah dipatenkan iaitu Red Algae, Soy Placenta Extract dan Virgin Coconut Oil. Ia dapat membantu meningkatkan ketengangan, keanjalan dan kelicinan kulit.  Formula Vitamin C mampu menggalakkan aktiviti kulit supaya kulit menjadi lebih muda. Bahan-bahan di dalam produk penjagaan kulit Rysya membantu merangsang regenerasi kulit dan dapat melawan tanda-tanda penuaan secara semulajadi. This is my favourite sebab ia berbau wangi hehe.


Cara penggunaannya ialah tunggu 24k Gold Serum diserap sepenuhnya ke dalam kulit, kemudian baru sapu 24K Gold Miracle Cream. Urut dengan teliti pada kulit. Gunakan dua kali sehari pada waktu pagi dan malam. Haaa.. dah selesai. Dah jadi Che Ta dah hehe.

Bird Nest Body Scrub / Skrub Badan Sarang Burung LY
RM25

(sumber : rysya.com)

LY Bird’s Nest Body Scrub ialah sabun buku bukan alkali yang mengandungi "sarang burung Walet dan kolagen". Ia membersih, melembap dan mencerahkan serta menegangkan kulit badan untuk menjadikan kulit lebih muda dan sempurna. LY Bird’s Nest Body Scrub adalah formula unik dari THAMES SKINCARE dan sangat disyorkan oleh pakar kulit Rysya. Sesuai untuk kulit sensitif macam saya. Cara penggunaannya ialah gosok sabun seluruh badan menggunakan bahagian yang lembut dahulu sebelum menyental menggunakan bahagian ‘scrub’. Bilas sehingga bersih. Gunakan dua kali seminggu. 


Harga Rysya Skincare Premium Set : RM390 (5 produk diatas) . 

Untuk maklumat lanjut, korang boleh hubungi :

Website : www.rysya.com
Email : sales@rysya.com
Instagram : @rysyaskincare / ‪#‎rysyaskincare‬
Contact : Whatsapp: 019-7388866 / Office: 03-78318669

Alamat:
Themes Skincare Sdn.Bhd , D10-9-1 Blok D10, Pusat Perdagangan Dana 1,
Jalan PJU 1A/46
47301 Petaling Jaya
Selangor


Terima kasih kepada Halim Brothers, Hai Blogger! & Rysya Skincare kerana memberi peluang saya cuba produk ini. Korang boleh cuba tanpa was was okay. Siapa kata produk ini untuk perempuan sahaja? Sebenarnya ia untuk lelaki juga. Jadi lelaki diluar sana, jangan segan-segan ya nak guna produk dari Rysya Skincare. :)


 p/s : mari mari borong produk Rysya Skincare :)


Post a Comment

5 Comments

Syafiqah Hashim said…
Rafzan Comel habis! Makin glowing laa lepas ni pakai Rysya Skincare kannn.. Hehee.
alamak...makin jambu la lepas ni
Rafzan Tomomi said…
hahahahaa thanks pika... Muka I penuh cahaya lepas ni hehe
Rafzan Tomomi said…
alamakkk..jom jambu sama sama hehe
Hanny Abdullh said…
Takut lepas ni tak leh nak bezakan mana satu Che Ta..hehehe