AFIQ & MIRA WEDDING | 4 Oktober 2015

23:14:00 Rafzan Tomomi 2 Comments


Assalamualaikum & Salam Sejahtera gais. Pada 4 Oktober 2015 (Ahad) berlangsungnya majlis perkahwinan Abang Sepupu saya, Afiq & Pasangannya, Mira. Saya bersama Abang Iju, Emak dan Qaisarah wakil keluarga kami bertandang ke majlis tersebut . Jom baca kisah sepanjang majlis berlangsung. 


Majlis bermula jam 11.00 pagi, kelihatan ramai dah tetamu hadir menikmati hidangan yang disediakan. Hidangan yang disediakan sangat menarik (tapi lupa nak tangkap gambar, hehe) yang paling penting ada ayam hahaha. Lepas makan je sedara mara masuk ke dalam rumah , nak tunggu untuk majlis bersanding. Tepat jam 1.30 tengah hari, mereka bersanding. Macam biasalah , saudara mara, keluarga & kawan-kawan akan merenjis-renjis dipilis haha.


Selesai sesi renjis merenjis, tiba giliran pengantin dan saudara mara terdekat menjamu selera di meja makan beradab. Cik Esah dikhabarkan duduk semeja dengan pengantin menikmati makanan di meja makan beradab (Cik Esah omak den! hehe) . Lepas makan, pengantin kembali ke pelamin untuk sesi bergambar bersama keluarga dan rakan-rakan. Tom tengok beberapa moments yang sempat dirakamkan semasa majlis berlangsung :





















Akhirnya semuanya selamat sudah. Alhamduillah. Selamat Pengantin Baru & Tahniah buat Afiq & Mira (actually Abang Afiq & Kak Mira) , semoga berbahagia selamanya okey. Maaf sebab tak berapa banyak gambar tapi ade la jugak kan haha. 

p/s : comel tak iteww? hehe 

Majlis Perkahwinan Orang Melayu | Pelamin Majlis Perkahwinan Orang Melayu | Kek Pengantin Melayu | Adat Majlis Perkahwinan Orang Melayu | Majlis Perkahwinan Afiq & Mira | Majlis Perkahwinan Orang Melayu 2015

2 comments:

  1. Selamat pengantin baru bg dua2 raja sehari

    ReplyDelete
  2. selamat pengantin baru afiq N mira..")

    ReplyDelete