Movie Review - The Intern

Movie Review - Everest

Assalamualaikum & Salam Sejahtera gais. Kali ni nak review filem komedi, "The Intern". Guess what siapa dalam filem ni? Yess! Anne Hathway. Pelakon favourite saya! hehe Memandangkan ini filem komedi dan disyorkan oleh Abadik untuk menonton, saya pun join tengok sama haha. Jom baca review selanjutnya :) :: Jangan Sambung Baca Sebab Ada Spoiler :P ::


Download The Intern 2015

Info Filem
Pengarah: Nancy Meyers
Bahasa: Inggeris
Klasifikasi: P13
Tarikh Tayangan: 24 September 2015
Genre: Komedi
Durasi: 2 Jam 1 Minit
Pelakon: Robert De Niro, Anne Hathaway, Rene Russo, Adam DeVine, Reid Scott

Sinopsis
Filem "The Intern" mengisahkan tentang seorang lelaki bernama Ben Whittaker yang merupakan seorang ahli perniagaan yang telah bersara. Dia yang tidak biasa duduk diam sahaja telah mengambil keputusan untuk kembali bekerja dan telah menjadi pelatih di sebuah syarikat fesyen dalam talian yang diusahakan oleh seorang wanita muda bernama Jules Ostin. (Sumber)


Poster The Intern 2015

Review**
Filem ni bukan dalam list nak tengok, dan saya bersetuju nak tengok sebab ada Anne Hathway dalam filem ni haha. Saya rasa saya akan bosan tengok filem ni tapi saya silap. Cerita dia best! Jalan ceritanya yang menarik perhatian saya supaya tengok sampai habis. Bayangkan pak cik mak cik umur 70 tahun , sedang praktikal dekat tempat kerja korang. Suka sangat idea tu. Filem ni memang rileks, tak terlalu rumit dan paling penting, kelakar! hahaha. Saya suka suasana sibuk dalam office diorang, rasa macam nak kerja sana jugak haha. Watak pak cik tu (Robert De Niro) dan Anne Hathway memang best dan serasi gitu. Overall, It's fun & I love it!

**Review ini adalah pendapat saya sendiri. Jika korang ada review sendiri, boleh share kat ruangan komen. Sharing is caring :)

Rate
Dengan ini saya memberi 4 / 5 bintang.

The Intern 2015 Download |  The Intern 2015 Subtitle | The Intern 2015 Synopsis | The Intern 2015 Review | Poster The Intern 2015  | The Intern 2015 Torrent | Review Filem The Intern 2015 | The Intern 2015 Review Malay

Post a Comment

8 Comments

Raz said…
asal ada anne hathaway.. kena tgok.. comel sgt dia ni
Nora Karim said…
cantiknya la anne hathaway ni... tak jemu tengok dia...
Rafzan Tomomi said…
hehe betul2. sangat cantik :)
Rafzan Tomomi said…
kan.. betul betul betul :D
sayaidaydotcom said…
tak pernah tengok movie ni lagi. nanri nak tengok la. dah lama tak review movie, padahal bersepah je movie aku tengok. Hahahaha
Rafzan Tomomi said…
hehe tengok jangan tak tengok :D