Susu Kambing Yang Sedap Lagi Berkhasiat! | Susu Kambing Baraka


Assalamualaikum & Salam Sejahtera gais. Ada berita penting saya mahu sampaikan pada korang semua. Apakah ia? yaaa... korang harus cuba minum Susu Kambing BARAKA yang sedap lagi berkhasiat. Sesuai untuk mereka yang berumur 2 tahun dan keatas. Menariknya, susu kambing BARAKA ini ada empat perisa :

  • Susu Kambing BARAKA Asli (Pek Warna Hijau)
  • Susu Kambing BARAKA Coklat (Pek Warna Coklat)
  • Susu Kambing BARAKA Strawberi (Pek Warna Merah)
  • Susu Kambing BARAKA Kolagen (Pek Warna Biru)
Jangan ingat bila susu je untuk budak-budak, tidak juga ye gais. Orang dewasa pon boleh minum semua perisa ni okay . Bestnya susu kambing ni, ia tak berbau hamis serta tak rasa kambing ye. Bukan itu sahaja, ia juga baik untuk penghadaman. Antara kebaikan lain ialah ia dengan prebiotik Inulin, rendah laktosa dan of course tinggi kalsium berbanding jenama lain di pasaran. Bagi yang berdiet, minum ni pon cukup mengantikan sarapan atau masa-masa lain, sebab memang mengenyangkan. Dengan rasa vanilla, korang takkan perasanlah yang korang sedang minum susu kambing.

*curi dan edit suka hati dari instagram Hai Blogger!*

Bukan sahaja produk susu kambing, malah BARAKA juga ada keluarkan produk "BARAKA BEAUTY DRINK" (dalam bentuk botol & kotak terbaring tu) , produk minuman strawberi kolagen sebagai alternatif kepada mereka yang mementingkan kesihatan walaupun tiada masa untuk bersenam atau beriadah atas sebab kerja. Minuman ini diformulasikan dari marine kolagen disamping serat anggur.


Haaa! peminat aiskrim dan ice blended harus cuba aiskrim dan ice blended dari susu kambing BARAKA kolagen, tetapi buat masa ini BARAKA SHOPPE atau kiosk aiskrim BARAKA beroperasi di Melaka Internation Bowling Centre (MITC), Ayer Keroh, Melaka. Berita best untuk mereka nak rasa aiskrim tu, mereka akan beroperasi di outlet-outlet Giant terpilih di seluruh negara , InsyaAllah :)

*Perisa coklat always my fav!*

Jangan risau, semua produk keluaran BARAKA dijamin HALAL. Produk-produk ini di kilangkan mengikut piawaian kualiti yang ketat bagi memastikan kualiti produk BAKARA sentiasa terbaik. Produk susu kambing BARAKA 650gm boleh didapati di seluruh rangkaian GIANT, Cold Storage dan Merchato di semenanjung Malaysia. Pek pengenalan susu kambing BARAKA (200gm/ Semua perisa), pek pengenalan BARAKA BEAUTY DRINK dan BARAKA BEAUTY DRINK 375 gm boleh dapatkan secara online dengan membeli di :

Facebook : www.facebook.com/barakashoppe
Instagram : @barakashoppe
Whatsapp : 018-3267978
No. Telefon : 03-51037657

SEKITAR MAJLIS 









Terima kasih Mozac Medicare (MCC) dan Hai Blogger! kerana menjemput saya. Rasa sangat bertuah dapat merasai semua perisa susu kambing dan minuman kolagen tu. Korang patut cuba jugak okay. Jangan lupa dapatkan pek pengenalan tu. :)


Susu Kambing, Susu Kambing Asli, Susu Terbaik, Tanpa Bau Hamis dan Sangat Sedap, Susu Kambing Perisa Coklat, Susu Kambing Terbaik Untuk Bayi, Susu Kambing Terbaik Untuk Ibu Hamil, Susu Kambing Terbaik Untuk Anak, Susu Kambing di Giant, Susu Kambing Segera, Khasiat Susu Kambing, Susu Kambing Halal, Susu Kambing Baraka, Cold Storage Malaysia, Cold Storage Promotion, Mercato Supermarket Malaysia

Post a Comment

5 Comments

Hanny abdullah said…
Dah minum jgn menggembekk ya rafzan..hehehe
Rafzan Tomomi said…
heheheh taklah kak :D
Dunia Zumal said…
Menarik nie, nak cari juga la ^-^
Rafzan Tomomi said…
yup yup! harus cari :)
kemain seronok muka seorang2 minum susu kambing barakah kan