Welcome to my life!

09:41:00 Rafzan Tomomi 4 Comments


Assalamualaikum & Salam Sejahtera gais. Ape khabar semua? Harap semua sihat selalu, jangan lupa senyum sikit! hehe Hari ni hari Jumaat, so salam Jumaat ye! Hari ni dah masuk 14 November 2014, pertengahan bulan November dah pon. Seperti yang dijanjikan tema blog akan berubah! Taadaaa~~ hahaa Tapi saya masih tak puas hati dengan beberapa designnya, akan ada beberapa perubahan nanti. Tema kali ini ialah "#Throwback" so 2 bulan ni akan ada beberapa post 'campak belakang' untuk korang. Jom nengok semula te-teaser image yang pernah dipost :






Tak boleh lupa minggu lepas, saya diserang demam teruk + migrain, ambik masa jugak nak sembuh. Dalam sakit-sakit tu sempat lagi singgah kat Cameron Highlands haha Okeylah sampai disini dulu entri kali ni, jumpa lagi dientri seterusnya. Assalamualaikum & Bye Bye ^__^


4 comments:

  1. rajin nyer nk 'lempaq belakang' hehe..

    ReplyDelete
  2. ahahha saje saje nak lempaq belakang hehee

    ReplyDelete
  3. Mana entry aku kuar ngn kau ritu . Tak update eh . Dah la kau . Sombong . Taik hidung banyak.haha #mudahterhibur

    ReplyDelete
  4. kenal sangat siapa kau. hahaa
    dah siap, tunggu nak dipublish je hahahaa

    ReplyDelete