Keseronokan Main Bunga Api!

09:00:00 Rafzan Tomomi 0 Comments



Assalamualaikum & Salam Sejahtera! Selamat berpuasa kepada yang berpuasa. hee Okey, bulan puasa ni semestinya meriah dengan bunyi mercun sana sini. Adakalanya terlalu over pulak mainnya sampai tak hormat orang lain. Ish ish ishh.. tak baik begitu. Lepastu nak main tu sila hati hati, sebab kalau tak hati hati nanti hilang jari lah, hilang itu hilang ini. Nak dekat reraya ni. hehe


Ahad lepas, lepas berbuka teman budak-budak kecik ni main bunga api. Seronok sangat nak main bunga api. Mase kecik pon saya ada jugak main bunga api ni, yang kaler merah pastu ade jalur bawah dia tu. Main sekejap, dah habiss. Bosan. Ade jugak bunga api yang panjang sikit, kaler kuning merah kalau tak silap, seronok sikit main. hahaha Umairah & Qaisarah main dengan seronok sekali walaupun tak berapa seronok hahaha Janji diorang puas kan dapat main bunga api. haha Lepas tu, sambung balik diorang tengok FROZEN. hahaa


Okeylah, itu sahaja nak cerita kat korang. Ingat tau sekali lagi, hati-hati masa bulan Ramadan ni, dimana jua anda berada. Okeylah sampai disini dulu entri kali ini Jumpa di entri seterusnya. Assalamualaikum & Bye Bye. ^__^

kau dah kenapa kakak? haha

p/s : #PRAY4GAZA

0 comments: