PUASA MINGGU #2

10:18:00 Rafzan Tomomi 0 Comments



Assalamualaikum & Salam Sejahtera. Selamat berhujung minggu ye :) Alhamdulillah, kite dah masuk minggu ke-2 bulan puasa! Yeayy~~ Puasa korang macam mana? Harap semuanya okey ye ^__^ Minggu ke-2 ni sama je macam minggu lepas, memang berbuka dekat rumah. Minggu ni selalu beli nasi lemak je , senang dan tak payah susah nak makan apa kan? Bab beli juadah buka puasa, selalu beli kuih kat kedai kawan ayah tu, Kuih Lapis kalerful dengan Seri Muka. Rasanya minggu ke-3 ni banyak berbuka dekat luar dengan kawan-kawan. *sorry yo mak, den buko lua ;P* Nanti saya update okey. Okey la sampai disini dulu entri kali ini, Jumpa lagi dientri seterusnya. Assalamualaikum & Bye Bye ^__^


p/s : #PRAY4GAZA

0 comments: