RANDOM AWESOME #27 : Selamat Hari Ibu

08:58:00 Rafzan Tomomi 0 Comments


Emak, Emakk.. Engkaulah ratu hatiku....

Emak yang telah melahirkan aku
Emak yang telah bawak aku kesana kemari selama 9 bulan (eh cukup ke tak eh?)
Emak yang selalu tegur salah silap aku
Emak yang selalu bersabar dengan perangai aku

Dulu Emak dengan ayah yang bagi duit belanja kat aku,
Sekarang aku beri yang termampu dari hasil titik peluh aku.
Sehari tak tengok muka Mak mesti aku dah rindu,
kadang-kadang aku asyik kene bebel sebab aku saje nak dengar. hahaha

Setiap pagi kadang-kadang dia yang kejut aku, suruh mandi
Kadang-kadang beborak dengan dia pepagi tu,
Salam dia, cium tangan dia, pipi dia sebelum pergi kerja
Turun Lif sesame gitu.

Takde apa yang aku mampu beri,
hanya doa dan ciuman dipipi, dahi, tangan 
Semoga emak sihat-sihat selalu
Selamat Hari Emak ye Puan Ishah Binti Salim.

Anak mu yang comel,
Rafzan Tomomi

This song just for you. hehe 

0 comments: