NAZRI & AINA WEDDING 『3 MEI 2014』

20:00:00 Rafzan Tomomi 0 Comments


Assalamualaikum & Salam Sejahtera. 3 Mei 2014 yang lepas, saya bertandang ke Kuala Kubu Baharu (KKB) bersama keluarga untuk majlis perkahwinan Nazri (Manja) dengan Aina. Majlis diadakan kat Dewan Merdeka, Kuala Kubu Baru. Majlis bermula dari 11.00 Pagi sampai 3.00 Petang.

Selfie dengan Eyka & Eeya.
Sampai sana sehari sebelum tu, bertolak dari Kuala Lumpur pukul 11.30 sampai dalam 1.00 Pagi macam tu. Kitorang tidur kat rumah yang diorang sewa sehari. Biasalah bila jumpa sedara mara mana mungkin tidur awal, pukul 2.30 pagi baru masuk tido. haha Bila tido lewat, konfem la bangun lewat. hahaha

Selfie dengan Pengantin. Ini wajib! haha

Sampai dekat Dewan Merdeka pukul 11.30 pagi. Dah ramai dah orang datang. Ape lagi, kita makan dulu! hahaha Lepas tu, bile kamera ada dekat tangan terus tangkap gambar. Kire macam official photographer gitu. hahaa Banyak jugak gambar yang ditangkap. hehe Malas nak bebel banyak, jom tengok beberapa gambar yang sempat dirakamkan :






































Akhirnya semuanya selamat sudah. Alhamduillah. Selamat Pengantin Baru buat Manja & Sis Aina , semoga berbahagia selamanya okey. Seronok jugak jadi photographer pengantin ni. hahaa Tapi saya unofficial okey. hahaa okeylah sampai disini dulu entri kali ini. Jumpa dientri seterusnya. Assalamualaikum & Bye Bye :)

TEASER IMAGE #3



0 comments: