RANDOM AWESOME #15 : 1st Wordless Wednesday

20:58:00 Rafzan Tomomi 3 Comments


Assalamualaikum & Salam Sejahtera pembaca sekalian. Hari ini Rabu, 2 April 2014. Haa selamat membaca WORDLESS WEDNESDAY pertama saya! hee Gambar diatas masa kursus dekat Port Dickson bersama rakan seofis saya. Setiap Isnin hingga Jumaat mesti akan jumpa mereka-mereka ni. Mereka ni macam keluarga sendiri , maklumlah saya paling muda dalam opis tu. ececece.. hahahaa Okey ini adalah buat pertama kalinya menghadiri kursus dan menguruskan kursus (sebahagian dari Urusetia; Uruskan Bas) sangat best! Seronok dapat makan (6 kali sehari.. ha ha ha!), ada mandi manda, sukaneka dan sesi kelas. Paling best mase ni potong kek, diorang buat suprise birthday okey! haha Malam tu pulak seronok makan BBQ, macam-macam ada, kenyang perut! hahaa Okeylah sampai disini dulu entri kali ini. Simple je kan. Kalau dapat pergi kursus, korang pergi okey (untuk yang dah bekerja je ye~ hehe) Jumpa lagi dientri seterusnya. Assalamualaikum & Bye Bye ^___^ v

3 comments:

  1. dah macam bukan wordless wednesday pulak hehe

    ReplyDelete
  2. entah. hahaha masih tak faham maksud dia, tapi belasah je laa hahahaa

    ReplyDelete
  3. entah. hahaha masih tak faham maksud dia, tapi belasah je laa hahahaa

    ReplyDelete