RANDOM AWESOME #14 : Bila April

21:33:00 Rafzan Tomomi 0 Comments


Assalamualaikum & Salam Sejahtera kepada pembaca sekalian. Hari ini bermula lagi hari baru dan bulan baru untuk 2014. Hari ni dah hari Selasa, 1 April 2014. Wah wah dah masuk bulan April dah kite ye. hehe Tak banyak nak bercerita, semoga bulan April ini lebih baik dari sebelumnya, dipermudahkan segala urusan, semoga sihat tubuh badan, rezeki bertambah dan banyak lagi. hee Haa Hari ni jugak merupakan ulang tahun ke-68 tempat kerja saya, Happy Besday! hehe Jom dengar lagu ni :


Lirik Bila April - Dato' Fazley

Bila April tiba
Hati mula berkata
Setahun lamanya
Perkenalan kita
Ku tanya padamu
Kapankah hatimu
Akan ku miliki
Selama abadi

Di April yang itu
Kau katakan padaku
Sabarlah menanti
Takkan lama lagi
Kau senyum bermakna
Padaku kau pinta
Berikanlah oh waktu
Kenalilah dirimu

Bila bila April
Aku menantimu, aku menantimu
Dan bila April, bila April
Dapatku pastikan, cintaku ini
Dan bila, bila April
Bibirku pasti akan bertanya
Kapankah kau milik ku..

Bulan April WAJIB ye memainkan lagu diatas hahaha Okeylah sampai disini dulu entri kali ini. Korang jaga diri ye dan jangan lupa untuk terus mendoakan MH370. hurmm Jumpa dientri seterusnya. Assalamualaikum & Bye Bye ;)

0 comments: