ARE YOU READY?

22:00:00 Rafzan Tomomi 2 Comments


Assalamualaikum & Salam sejahtera kepada uols-uols sekalian. Apa yang sedang berlaku ni? Hurmmm. Baiklah hari ni nak umumkan bahawa tema blog baru akan dipublishkan pada 14 Februari 2014, waktunya adalah dirahsiakan. Siapa follow blog ni tahu la bila. hahahhaa So saya tinggalkan teaser untuk korang. hee


Hahaha macam artis pulak nak teaser bagai ni kan? haha Kebetulan, cakap pasal teaser, Kumpulan K-pop feveret saya pun keluar pada hari ini (11 Februari 2014). Tajuk lagu terbaru GIRLS' GENERATION "Mr. Mr." akan direleasekan secara digitalnya pada 19 Februari 2014 dan dalam mini album pada 24 Februari 2014


Serius tak sabar nak dengar lagu penuh dan nak beli album ni. hahaha! so excited! Teaser ni keluar secara mengejut dan takde siapa pon tahu hahahhaa Bukak-bukak YouTube terus nampak teaser ni hahahaha okeylah sampai disini entri kali ni. pendek je. haha okey jumpa lagi dientri seterusnya. Assalamualaikum & Bye Bye ^__^ v

2 comments: